FindHotel
Agoda.comUSD 156
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Et hotell som omfavner deg idet du kommer inn, fargene, interiøret, atmosfæren og menneskene gir deg et stort smil, allerede før du har kommet deg på hotellrommet. Du får gode indikasjoner på at hær, blir det godt å være! Hotellrommet er rent og pent med samme deilige fargetema og, iallefall jeg, bare måtte slenge meg ned på sengen for å se om den var like deilig som den så ut til å være og JA, det var den! Litt sånn at man gleder seg til at det skal bli kveld og man endelig kan legge seg. Baren er absolutt verdt å ta en tur innom, for en drink eller tre. Herlige folk som jobbet der, kjempeflinke til å lage cocktails (og jeg er kresen) og et lounge-området som er utrolig stilig satt opp, men samtidig veldig avslappende å være i.
Utsikten på hotellrommet tok nok litt av nattesøvnen, for man kan rett og slett ikke bare legge seg med en gang med en så vakker utsikt og midnattsola som tittet opp i horisonten! Hit skal jeg tilbake og har du ikke vært hær på Ramsalt, burde du også ta deg en tur hit

Takk, monjam366
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Heia Monjam366:)

Tusen, tusen takk for denne utrolig fine tilbakemeldingen!

Vi smiler fra øre til øre og håper på et snarlig gjensyn:)

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet er nytt, fresht og trivelig. Svært god service og en herlig atmosfære. De ansatte er bilde og imøtekommende, med et glimt i øyet samtidig som de er profesjonelle. Maten i restauranten var bra, og frokosten var helt strålende.

Flott beliggenhet, sentralt plassert. Anbefales!

Takk, carolinehol
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2021

Heia cholmskau,

Tusen, tusen takk for denne superfine reviewen!
Vi setter så stor pris på det og håper på et snarlig gjensyn:)

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Var ute etter en overnatting til i Bodø. Jeg, min kone og datter på 17 forsøkte via app å bestille ett rom. Viste seg vanskelig, så måttw ringe . Traff resepsjonist som var veldig hyggelig og behjelpelig. Anbefslte meg å bestilke en romkategori og så oppgraderte hin slik at det vle større rom og alle tre kom på samme rom.
Jeg er riktignok Gull medlem i NCH, men synes resepsjonist gortjener kudos.

Dette var mitt første opphold på Ramsalt.
Gjennom jobb har jeg relativt fast overnatting i Bodø et par ganger i året. Med denne services og dette hotellet blir ikke dette siste opphold. Jeg kommer til å benytte meg av Ramsalt ved senere overnattinger.
Jeg er veldig godt fornøyd

Romtips: Ingen parkering på hotellet, meg bekjent. Somregel uproblematisk å parkere på gaten
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, aslea2017

Heia aslea2017:)

Tusen, tusen takk for denne superfine tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på det og håper på et snarlig gjensyn:)

ps: kudos er overlevert:)

Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Kjempefint hotell med god atmosfære. Fine rom, nydelig havutsikt, rent og pent over alt. Hyggelig betjening og svært god service. Spiste middag et annet sted da restauranten på hotellet var fullbooket. Nydelig frokost! Svært godt tilrettelagt for kurs og konferanser. Offentlig parkering. Jeg anbefaler på det varmeste dette hotellet til alle som reiser til Bodø!

Romtips: Planlegg litt tid til å finne parkering.
Dato for oppholdet: mai 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, Inspire43201179993
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2021

Heia Inspire43201179993

TUSEN TUSEN takk for denne utrolig fine reviewen!
Vi er såååå glade for at du trivdes hos oss og gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake:)

alt godt,

Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Byens nye stolthet leverer fra dag 1. Vi hadde tre netter på vennetur i Bodø. Følte oss velkommen fra før vi gikk inn døra. Rommet ble oppgradert, og uansett hva vi ba om, til alle døgnets tider, så ble vi møtt med et smil og god service. Lobbyen er fantastisk, frokosten konkurrerer med de beste i landet, utsikten fra rommene er upåklagelig. Renholdet var bra da vi kom, men vi måtte be om renhold underveis for å få nye håndduker. Mitt nye favoritthotell i Bodø.

Romtips: Parkering kan være vanskelig i sjøgata.
Takk, 323frankk
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2021

Heia 323frankk:)

WOW!!
Tusen, tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne utrolig fine tilbakemeldingen!
Det betyr sååå mye for oss:)

Vi smiler fra øre til øre, og håper vi snart får ønske deg velkommen tilbake til oss på QH Ramsalt.

Alt godt,