FindHotel
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk overnatting på et nydelig hotell. Rett og slett superfornøyd rommet var kjæmpe bra, veldig god seng. Spiste middag og frokost, kjæmpe bra. Veldig fornøyd med servicen. Anbefales på det sterkeste

Takk, 72mariane
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Heia 72mariane:)

Tusen, tusen takk for denne superfine tilbakemeldingen!

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet er nytt og fint. Rommene er trange, heldigvis høyt under taket så vi unngår klaustrofobi. Gode senger, men de er jo nesten nye så det bør de være. Lampekuppel er antakelig knust på lampa, så henger bare en pære fra taket og slenger. Varmt rom, må ha vinduet åpent. Det ble ikke redd opp senger eller byttet håndklær- vi overnattet to netter. Lite barnevennlig, ingen ting å finne på for de små. Baren åpnet kl 18:00, det kom en fyr tuslende kl 18:05. Når vi skulle handle i baren ble vi forbigått opptil flere ganger- og vi ønsket bare to glass med vann til barna. I et av rommene i vårt reisefølge bodde det fire stk, men de fikk ikke dyner og håndklær til fire…. Vannkoker på rommet, kopper og glass, men ikke te og kaffe, det var i resepsjonen og gratis for de som bor på hotellet. Frokosten var helt standard hotellfrokost, med helt greit utvalg. Litt halvveis, både standard og service- mulig det ligger i litt i at det er nytt…

Romtips: Parkering i gaten, vær tidlig ute med å bestille bord for å spise ute i ferietider
Takk, Britba
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Heia Britba:)

Tusen takk for denne fine og konstruktive tilbakemeldingen!
Vi ønsker alltid å forbedre oss og tar definitivt dine synspunkter til oss.

Vi skal fortsette å jobbe med rutinene våre og håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake til oss ved en senere anledning:)

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Nytt hotell og lukter nytt! Veldig gode senger, men vi syntes det var vanskelig å kontrollerer varmen i rommet. God hotellfrokost- den varme maten var kald.. hyggelig betjening. Bi kom med båt så parkeringsmuligheter aner jeg ikke. Kort vei til jernbane og sentrum

1  Takk, 318elisabethh

Heia 318elisabethh:)

Tusen, tusen takk for denne superfine tilbakemeldingen!

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Et hotell som omfavner deg idet du kommer inn, fargene, interiøret, atmosfæren og menneskene gir deg et stort smil, allerede før du har kommet deg på hotellrommet. Du får gode indikasjoner på at hær, blir det godt å være! Hotellrommet er rent og pent med samme deilige fargetema og, iallefall jeg, bare måtte slenge meg ned på sengen for å se om den var like deilig som den så ut til å være og JA, det var den! Litt sånn at man gleder seg til at det skal bli kveld og man endelig kan legge seg. Baren er absolutt verdt å ta en tur innom, for en drink eller tre. Herlige folk som jobbet der, kjempeflinke til å lage cocktails (og jeg er kresen) og et lounge-området som er utrolig stilig satt opp, men samtidig veldig avslappende å være i.
Utsikten på hotellrommet tok nok litt av nattesøvnen, for man kan rett og slett ikke bare legge seg med en gang med en så vakker utsikt og midnattsola som tittet opp i horisonten! Hit skal jeg tilbake og har du ikke vært hær på Ramsalt, burde du også ta deg en tur hit

Takk, monjam366

Heia Monjam366:)

Tusen, tusen takk for denne utrolig fine tilbakemeldingen!

Vi smiler fra øre til øre og håper på et snarlig gjensyn:)

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet er nytt, fresht og trivelig. Svært god service og en herlig atmosfære. De ansatte er bilde og imøtekommende, med et glimt i øyet samtidig som de er profesjonelle. Maten i restauranten var bra, og frokosten var helt strålende.

Flott beliggenhet, sentralt plassert. Anbefales!

Takk, carolinehol
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2021

Heia cholmskau,

Tusen, tusen takk for denne superfine reviewen!