Travelocity
Priceline
FindHotel
Agoda.com
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Kjempefint hotell midt i Bodø sentrum. Nydelig utsikt fra fint rom som vendte ut mot havet og sentrum. Hyggelige ansatte både i resepsjon, bar, renhold og brasseriX. I baren lager de gode drinker, og det var veldig god mat i restauranten og en velfylt frokostbuffet. Anbefales til både venner, par, familier og forretningsreisende

Takk, Camkri
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Heia Camkri:)

Tusen tusen takk for denne superfine tilbakemeldingen!

Vi smiler fra øre til øre og håper på et snarlig gjensyn:)

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi har hatt en helt supert jentetur her i et nydelig rom med fantastisk utsikt Det å ligge i senga å se rett ut i innseilinga til Bodø, magisk Lunsjbuffé i Brasseri X smakte fortreffelig å servitøren vår var supertrivelig. Anbefaler å ta et glass vin i hotellbaren i gode stoler med utsikt rett ut i havna Avsluttet oppholdet med en super frokost. Dette kommer vi garantert til å gjøre igjen Takk for et nydelig opphold

Takk, 269hildew
Kine Willumsen, Eier på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Heia Hilde W

Tusen, tusen takk for denne superfine reviewen!

Vi er så glade for at dere trivdes hos oss og håper på et snarlig gjensyn

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Flott hotell, hyggelig betjening seint på kveld/natt. Fikk ordnet enkel pizza før vi la oss. Frokost, rom og alt var helt tipp.
Eneste som trekker ned er at når man bestiller 2 rom (samme bestilling) så forventer jeg å få rom i nærheten av hverandre, ikke forskjellig etasjer. Dette var litt skuffende, og la litt demper sånn umiddelbart.

Takk, Raygron69
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2021

Heia Roygron69:)

Tusen, tusen takk for denne superfine og konstruktive tilbakemeldingen! Ja, dere skulle definitivt blitt tildelt rom i nærheten av hverandre. Vi burde vært obs på det og det skal vi være i fremtiden:)

Dog er vi så glade for at dere hadde det fint hos oss og vi håper på et snarlig gjensyn:)

Kien og Team QH Ramsalt

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi ankom hotellet relativt seint. Men de fikset bord til oss. De advarte om lang tid før maten kom. Men erfarte at maten kom fortere enn vanlig. Og denne var fantastisk. Hadde entrecôte og steinbit. Også gode desserter. Veldig hyggelig og hjelpsom betjening også. Vi kommer gjerne tilbake. Ole Kristian

Takk, Trip723309
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2021

Heia Trip723309:)

Tusen tusen takk for denne fine reviewen! Det er så godt å høre at dere hadde det fint hos oss:)

Vi håper vi gleden av å ønske dere velkommen tilbake til oss ved en senere anledning:)

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Bodde her en natt på biltur nordover. Angrer ikke et sekund på at vi valgte Quality Hotel Ramsalt. Superfresh og flott lobby med en flott bar der man kan nyte midnattsolen og havet. Flotte rom, dog litt små, men den nydelige utsikten gjorde opp for størrelsen. Fantastisk bra frokost. Kanskje Norges beste? Anbefales på det sterkeste!

Takk, lmrd82
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Heia Imrd82:)

Wow! Tusen, tusen takk for denne utrolig fine reviewn!
Vi smiler fra øre til øre og håper på et snarlig gjensyn:)