2 personer ser på dette hotellet
Trip.com
FindHotelUSD 140
120125 av 200 anmeldelser
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Nytt i hotell i Bodø med meget god beliggenhet i nærheten av det meste. Hotellet er en del av nyere bebyggelse i Sjøgata, og ligger i et område som er blitt et friskt og moderne pust i Bodø sentrum.
Meget flott bygg, suveren mat, flotte rom, og ikke minst smilende og imøtekommende personale.
Anbefales!

Takk, brynjare2017
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Heia BSE:)

Tusen, tusen takk for denne utrolig fine tilbakemeldingen!
Vi smiler fra øre tl øre og håper på et snarlig gjensyn:)

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk flott hotell. Ligger helt sentralt og du kan delta på hva du vil med kun føttene som fremkomstmiddel. Gangavtand til Stormen, Glasshuset og øvrige ting i sentrum. Nydelig frokost og meget familievennlig. Deilig atmosfære nede i lobby. Åpent, havutsikt, lunt og trivelig. Superhyggelig betjening, fine rom og nydelig service. Maten på BrasseriX må bare oppleves. Det samme gjelder drinkene på Ramsalt Bar. Skal du til Bodø er dette hotellet du må ligge på. Terninkast 6

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, EspenAasland
Kine Willumsen, Eier på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Heia Espen:)

Wow!!!
Tusen tusen takk for at du tok deg tid til å skrive denne fantastiske reviewen! Det er så godt å lese at trivdes hos oss
Vi smiler fra øre til øre og håper på et snarlig gjensyn!

Alt godt,

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk velkomst inn i et varmt hotell. Her har de virkelig truffet den berømte spikeren på hodet. Følelsen av klasse og Luxus var uovertruffen. Her vil jeg bo igjen. Fikk også et veldig hyggelig møte med selveste Kine Willumsen (direktøren)ved frokost bordet. Føler at mye av varmen vi møtte når vi kom stammer fra henne
Uansett. Vi hadde med hund. Null problem. Håper renholdspersonalet tenkte det samme da vi hadde dratt.
Hilsen T.Rodahl

Takk, torsteinr894
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Heia Torstein:)

Tusen millioner takk for denne utrolig fine tilbakemeldingen!
Umulig å ikke smile når man har verdens beste arbeidsplass:)

Vi håper vi får gleden av å ønske deg og vofsen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Kjempefint hotell midt i Bodø sentrum. Nydelig utsikt fra fint rom som vendte ut mot havet og sentrum. Hyggelige ansatte både i resepsjon, bar, renhold og brasseriX. I baren lager de gode drinker, og det var veldig god mat i restauranten og en velfylt frokostbuffet. Anbefales til både venner, par, familier og forretningsreisende

Takk, Camkri
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Heia Camkri:)

Tusen tusen takk for denne superfine tilbakemeldingen!

Vi smiler fra øre til øre og håper på et snarlig gjensyn:)

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi har hatt en helt supert jentetur her i et nydelig rom med fantastisk utsikt Det å ligge i senga å se rett ut i innseilinga til Bodø, magisk Lunsjbuffé i Brasseri X smakte fortreffelig å servitøren vår var supertrivelig. Anbefaler å ta et glass vin i hotellbaren i gode stoler med utsikt rett ut i havna Avsluttet oppholdet med en super frokost. Dette kommer vi garantert til å gjøre igjen Takk for et nydelig opphold

Takk, 269hildew
Kine Willumsen, Eier på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Heia Hilde W

Tusen, tusen takk for denne superfine reviewen!

Vi er så glade for at dere trivdes hos oss og håper på et snarlig gjensyn