Trip.com
120125 av 207 anmeldelser
Anmeldt 16. august 2021

Blide å hyggelige folk i resepsjon, restaurant og i baren.
Fantastisk god mat, koselig atmosfære .
Frokosten er absolutt noe å se frem til.
Vi kommer tilbake til høsten.
Vil anbefale et besøk på Ramsalt.

Romtips: Super utsikt fra 13 etg:)
Takk, 127stiant
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Heia 127stiant:)

Tusen, tusen takk for denne superfine tilbakemeldingen!

Det er så godt å høre at du trivdes hos oss:)

Vi håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning:)

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Helt nytt og super stilig hotell. Uten tvil Bodøs beste hotell og meget bra beliggenhet i Bodø sentrum. Veldig hyggelige ansatte, frokosten er stor og god og egen bar med bartendere i lobbyen.

Rommene er kjempefine og er du heldig får du en fantastisk utsikt.

Spiste middag i resturanten til hotellet flere ganger under oppholdet, veldig god mat. Topp score fra oss :-)

Dette hotellet må oppleves hvis man skal overnatte i Bodø!

Takk, Smiling_Tourist
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Heia Smiling_Tourist:)

Tusen, tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne superfine tilbakemeldingen.
Det er sååå godt å høre at dere trivdes hos oss:)

Vi håper på et snarlig gjensyn!

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Bedre hotel opplevelse skal man leite lenge etter. Alt fra innsjekk, hotellrom, restaurant og bar var topp. Veldig fint at det som skjer på kjøkkene er tilgjengelig for oss gjester, samt at betjeningen var optimal. Sov godt gjorde vi også....

Takk, Tourist11932362658
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Heia Tourist11932362658

Wow!!
Tusen, tusen takk for denne superfine tilbakemeldingen. Vi smiler fra øre til øre og håper på et snarlig gjensyn:)

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Nytt og innbydende hotell ved kaia! Hadde et familierom, delikate farger og moderne innredning. Frokosten sto absolutt til forventingene, rent lokale og mange forskjellige frokostretter. Hyggelig betjening. Et hotell som er verdt å besøke :-)

Takk, sklophus
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Heia sklophus:)

Tusen, tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne superfine reviewen!
Det er så godt å høre at dere trivdes hos oss:)

Vi håper vi får ønske dere velkommen tilbake til oss snart:)

Alt godt,

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Stort og flott hotell ved havnen.
Veldig flott interiør og stor lobby og restaurantområde.

Frokost var stor og innholdsrik.
Restauranten på hotellet var meget bra (Brasserie X). Det var også levende musikk når vi spiste.

Hadde med rom og ble tildelt et lite rom uten utsikt på grunn av det. Så rett ut på ventilasjon på taket. Rommet var veldig lite. Derfor får de ikke full score. Betaler ekstra for å ha med hund, da burde man ikke få dårligere rom pga det. (Ikke opplevd det før andre steder)

Har ikke egen parkering, måtte parkere på gaten.

Romtips: Spis på Brasserie X, som er hotellets restaurant.
1  Takk, thorsgaard

Heia thorsgaard:)

Tusen takk for denne superfine tilbakemeldingen!
Det er så godt å høre at du trivdes hos oss:)

Vi har en hel etasje dedikert til firbeinte. På den måten slipper vi å være redd for allergier osv. Rommene der er helt like som i de andre etasjene. Dessverre har ikke alle våre rom samme utsikt, selv om vi absolutt skulle ønsket det:)

Håper vi får gleden av å ønske deg og vofsen velkommen tilbake til oss ved en senere anledning:)

Mvh¨