FindHotel
119124 av 207 anmeldelser
Anmeldt 17. august 2021

Vi bodde på Hotel Ramsalt 15-17 august 2021. Vi var en stor gjeng (nesten 100 stk) som enten deltok eller var heiagjeng til NM i Golf for juniorer på Salten golfbane. Rommene var rene og pene og vi var heldig og fikk havutsikt. Vårt første møte med Maria i resepsjonen var at vi skulle bli 1 dag mindre enn opprinnelig bestilt, - null stress. Dagen etter skulle våre juniorer ut til forskjellige tider avhengig av hvordan de hadde spilt dagen før. Og når jeg skulle reise fikk jeg en telefon om at en av juniorene ikke var observert på treningsfeltet og heller ikke tok telefonen. Maria i resepsjonen reddet junioren, hun løp opp i 13 etasje, banket på døren og fikk vekket personen. Jeg fikk holdt igjen bussen i 15 min og junioren rakk startfeltet med 2 min margin. TUSEN TAKK, Maria og Ramsalt Hotel. Dere blir snakket varmt om i Juniormiljøet i Golf Norge!

Romtips: Hjelpsom og løsningsorientert betjening!
Takk, Grete T
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Heia 484gretet:)

WOW!!
Tusen tusen takk for at du tok deg tid til å dele dette med oss!
Det er så godt å høre at dere trivdes hos oss og at dere ble vel ivaretatt:)

Vi håper på et snarlig gjensyn:)

Og jah!! Maria er en stjerne!!

Anmeldt 16. august 2021

Blide å hyggelige folk i resepsjon, restaurant og i baren.
Fantastisk god mat, koselig atmosfære .
Frokosten er absolutt noe å se frem til.
Vi kommer tilbake til høsten.
Vil anbefale et besøk på Ramsalt.

Romtips: Super utsikt fra 13 etg:)
Takk, 127stiant
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Heia 127stiant:)

Tusen, tusen takk for denne superfine tilbakemeldingen!

Det er så godt å høre at du trivdes hos oss:)

Vi håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning:)

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Helt nytt og super stilig hotell. Uten tvil Bodøs beste hotell og meget bra beliggenhet i Bodø sentrum. Veldig hyggelige ansatte, frokosten er stor og god og egen bar med bartendere i lobbyen.

Rommene er kjempefine og er du heldig får du en fantastisk utsikt.

Spiste middag i resturanten til hotellet flere ganger under oppholdet, veldig god mat. Topp score fra oss :-)

Dette hotellet må oppleves hvis man skal overnatte i Bodø!

Takk, Smiling_Tourist
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Heia Smiling_Tourist:)

Tusen, tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne superfine tilbakemeldingen.
Det er sååå godt å høre at dere trivdes hos oss:)

Vi håper på et snarlig gjensyn!

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Bedre hotel opplevelse skal man leite lenge etter. Alt fra innsjekk, hotellrom, restaurant og bar var topp. Veldig fint at det som skjer på kjøkkene er tilgjengelig for oss gjester, samt at betjeningen var optimal. Sov godt gjorde vi også....

Takk, Tourist11932362658
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Heia Tourist11932362658

Wow!!
Tusen, tusen takk for denne superfine tilbakemeldingen. Vi smiler fra øre til øre og håper på et snarlig gjensyn:)

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Nytt og innbydende hotell ved kaia! Hadde et familierom, delikate farger og moderne innredning. Frokosten sto absolutt til forventingene, rent lokale og mange forskjellige frokostretter. Hyggelig betjening. Et hotell som er verdt å besøke :-)

Takk, sklophus
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Heia sklophus:)

Tusen, tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne superfine reviewen!
Det er så godt å høre at dere trivdes hos oss:)

Vi håper vi får ønske dere velkommen tilbake til oss snart:)

Alt godt,