Quality Hotels
Gratis avbestilling frem til 18.12.22
Vio.com
Expedia.comUSD 144
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Quality Hotel Ramsalt i Bodøbyen vårres e berre et fabelaktig og flott hotell. Her har æ og fruen unnet oss en helaften med med chill start i barloungen, nydelig mat og servering på Brasserie X . Etterpå var det en vidunderlig opplevelse med intimkonsert i andre etage, kor Pål Are Bakksjø spilte og sang sammen med Terje Nohr, Petter Unstad og Arnfin Bergrabb. Så bar det ned i baren igjen og der satt vi et gjeng å prata og konkurrerte på Shuffelboard før vi tok kveld. Vi hadde ei superfin overnatting i ei hærlig god seng med helt fantastisk utsikt mot Landegode og Rønvikfjellan. Å det skal sies, æ har bodd på mange fine hotell rundt i verden, men dette hotellet slår alt! Anbefales på det sterkeste, men aller viktigst.. du må berre komme hit til Bodø’s bæste, flotteste og kuleste hotell og oppleve magien ❤️

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, Wkorsvik
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2021

Heia Wkorsvik:)

Tusen, tusen takk for denne superfine reviewen!!

Vi smiler fra øre til øre og håper på et snarlig gjensyn:)

Anmeldt 28. august 2021

Nytt og moderne hotell med fin beliggenhet i Bodø. Litt små men behagelige rom. Nydelig utsikt, vennlig personale, utmerket kjøkken. Kort avstand til alt i byen og endatil gangavstand til flyplassen.
Alt fungerte godt under oppholdet. Bodde i 7. etg med nydelig utsikt over vannet, unødvendig å trekke for gardiner om natten, ikke minst for å få inn dette nydelig lyset.
Dette hotellet kan trygt anbefales!

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 357kjellt
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2021

Heia 357kjellt:)

Tusen, tusen takk for din superfine tilbakemeldingen!
Det er så godt å lese at du trivdes hos oss!

Vi håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning:)

Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Hei rommene var veldig fine, ypperlig personal og bar:) veldig god frokost og.et veldig fint hotell kommer gjerne flere ganger på hotell til dere har anbefalt til flere av mine venner
Mvh.
Per Oskar

Takk, Per Oskar P
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Heia Per Oskar P:)

Tusen, tusen takk for denne fine tilbakemeldingen!
Det er så godt å høre at dere trivdes hos oss:)

Vi setter så stor pris på det og håper på et snarlig gjensyn:)

Mvh

Anmeldt 18. august 2021

Vi var på gjennomreise i Bodø, og var innom hotellet for å spise lunsj. Det viste seg at lunsjserveringen var stengt den dagen grunnet privat arrangement, Men, vi fikk allikevel tilbud om å forsyne oss av buffeen som fremdeles sto fremme. Personalet la det til rette for oss, og vi fikk full service med vin til maten etc., fantastisk! Og, det var nydelig mat! Besøket ble avsluttet i baren/lobbyen hvor de satte på tv-en så vi fikk sett håndballjentene i OL. Hotellet er fantastisk flott, med et meget hyggelig personale! Ingen tvil om at dette hotellet blir vårt valg når vi ved en senere anledning skal overnatte i Bodø.

Takk, 531mereten
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Hei 531mereten,

Tusen, tusen takk for at du tok deg tid til å dele dette med oss! Det er så godt å høre at dere trivdes:) Det er den beste tilbakemelding vi kan få!

Vi håper på et snarlig gjensyn:)

Anmeldt 17. august 2021

Vi bodde på Hotel Ramsalt 15-17 august 2021. Vi var en stor gjeng (nesten 100 stk) som enten deltok eller var heiagjeng til NM i Golf for juniorer på Salten golfbane. Rommene var rene og pene og vi var heldig og fikk havutsikt. Vårt første møte med Maria i resepsjonen var at vi skulle bli 1 dag mindre enn opprinnelig bestilt, - null stress. Dagen etter skulle våre juniorer ut til forskjellige tider avhengig av hvordan de hadde spilt dagen før. Og når jeg skulle reise fikk jeg en telefon om at en av juniorene ikke var observert på treningsfeltet og heller ikke tok telefonen. Maria i resepsjonen reddet junioren, hun løp opp i 13 etasje, banket på døren og fikk vekket personen. Jeg fikk holdt igjen bussen i 15 min og junioren rakk startfeltet med 2 min margin. TUSEN TAKK, Maria og Ramsalt Hotel. Dere blir snakket varmt om i Juniormiljøet i Golf Norge!

Romtips: Hjelpsom og løsningsorientert betjening!
Takk, Grete T
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Heia 484gretet:)

WOW!!
Tusen tusen takk for at du tok deg tid til å dele dette med oss!
Det er så godt å høre at dere trivdes hos oss og at dere ble vel ivaretatt:)

Vi håper på et snarlig gjensyn:)

Og jah!! Maria er en stjerne!!

Mvh