Orbitz.com
Travelocity
Quality HotelsUSD 137
Anmeldt 20. september 2021 via mobile enheter

Flott nytt hotell. Fine rom. Hjelpsom og imøtekommende betjening.
God frokost med godt utvalg av mat og godt brød.
Rent og ryddig på hotellet.
Sentralt plassert i Bodø.
Prismessig var det ok.
Resepsjonen og aulaen var fin med en elegant gasspeis, senket i gulvet.

Takk, stigr2020
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2021

Heia Stigr2020,

Tusen, tusen takk for denne superfine tilbakemeldingen!
Vi setter så stor pris på det og håper på et snarlig gjensyn:)

Anmeldt 16. september 2021

Anbefaler varmt Quality Hotel Ramsalt, fantastisk personal, mat och hotel. o0g kan tipse at Rib båt tur med Stella Polaris er en fantastisk aktivitet for grupper på besøk i Bodø, med kunnig og personlig guidening var det 3 riktige gode timer

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Lennart L
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2021

Heia Lennart L:)

WOW!! Tusen, tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne fabelaktige reviewen!

Vi smiler fra øre til øre og håper vi snart ses igjen:)

Anmeldt 12. september 2021

Var på Quality Hotel Ramsalt i forbindelse med et kurs.
Flott førsteinntrykk med et nytt, moderne og flott hotell.
Det var også veldig hyggelig ansatte både i resepsjon, konferanseavdeling og servering. Veldig god frokost og lunsj.

Var så heldig å hadde rom på sjøsiden og storkoste meg med utsikten.
Alt i alt et flott opphold. Kort avstand til det meste i sentrum av Bodø.

Takk, hanzy7800
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2021

Heia hanzy7800:)

Wow!! Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne superfine reviewen!
Beste starten på uka:)

Det er så godt å høre at du hadde det fint hos oss og vi håper på et snarlig gjensyn:)

Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Quality Hotel Ramsalt i Bodøbyen vårres e berre et fabelaktig og flott hotell. Her har æ og fruen unnet oss en helaften med med chill start i barloungen, nydelig mat og servering på Brasserie X . Etterpå var det en vidunderlig opplevelse med intimkonsert i andre etage, kor Pål Are Bakksjø spilte og sang sammen med Terje Nohr, Petter Unstad og Arnfin Bergrabb. Så bar det ned i baren igjen og der satt vi et gjeng å prata og konkurrerte på Shuffelboard før vi tok kveld. Vi hadde ei superfin overnatting i ei hærlig god seng med helt fantastisk utsikt mot Landegode og Rønvikfjellan. Å det skal sies, æ har bodd på mange fine hotell rundt i verden, men dette hotellet slår alt! Anbefales på det sterkeste, men aller viktigst.. du må berre komme hit til Bodø’s bæste, flotteste og kuleste hotell og oppleve magien ❤️

Takk, Wkorsvik
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2021

Heia Wkorsvik:)

Tusen, tusen takk for denne superfine reviewen!!

Vi smiler fra øre til øre og håper på et snarlig gjensyn:)

Anmeldt 28. august 2021

Nytt og moderne hotell med fin beliggenhet i Bodø. Litt små men behagelige rom. Nydelig utsikt, vennlig personale, utmerket kjøkken. Kort avstand til alt i byen og endatil gangavstand til flyplassen.
Alt fungerte godt under oppholdet. Bodde i 7. etg med nydelig utsikt over vannet, unødvendig å trekke for gardiner om natten, ikke minst for å få inn dette nydelig lyset.
Dette hotellet kan trygt anbefales!

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 357kjellt
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2021

Heia 357kjellt:)

Tusen, tusen takk for din superfine tilbakemeldingen!
Det er så godt å lese at du trivdes hos oss!

Vi håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning:)