Expedia.comUSD 132
Quality HotelsUSD 142
FindHotel
Anmeldt 20. september 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt og flott til i Bodø sentrum. Det har en lun og fin atmosfære. Vi hadde en fantastisk utsikt fra rommet, som en bare kan drømme om. Veldig god frokost med enormt utvalg. Servicen var veldig bra og da vil vi framheve spesielt resepsjon og frokostpersonell. Vi kommer garantert igjen .

Takk, SisselM
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2021

Heia SisselM:)

Nå smiler vi fra øre til øre!
Tusen, tusen takk, du gjorde virkelig dagen vår:)

Vi gleder oss til å få ønske deg velkommen tilbake til oss igjen:)

Kine og Team QH Ransalt

Anmeldt 20. september 2021 via mobile enheter

Et veldig rent, pent og trivelig hotell, med fantastisk beliggenhet og hyggelig betjening. Utsikten er også upåklagelig, og rommene rene og pene. Gode luftemuligheter på rommet for oss som vil ha det litt kjøig om natta. Beliggenheten er midt i smørøyet, med mange gode spisesteder i umiddelbar nærhet.

Takk, 276palb

Heia 276palb:)

Tusen, tusen takk for denne superfine tilbakemeldingen! Det er så godt å høre at du hadde det fint hos oss:)

Vi håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning:)

Anmeldt 20. september 2021 via mobile enheter

Flott nytt hotell. Fine rom. Hjelpsom og imøtekommende betjening.
God frokost med godt utvalg av mat og godt brød.
Rent og ryddig på hotellet.
Sentralt plassert i Bodø.
Prismessig var det ok.
Resepsjonen og aulaen var fin med en elegant gasspeis, senket i gulvet.

Takk, stigr2020
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2021

Heia Stigr2020,

Tusen, tusen takk for denne superfine tilbakemeldingen!
Vi setter så stor pris på det og håper på et snarlig gjensyn:)

Anmeldt 16. september 2021

Anbefaler varmt Quality Hotel Ramsalt, fantastisk personal, mat och hotel. o0g kan tipse at Rib båt tur med Stella Polaris er en fantastisk aktivitet for grupper på besøk i Bodø, med kunnig og personlig guidening var det 3 riktige gode timer

Dato for oppholdet: september 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Lennart L
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2021

Heia Lennart L:)

WOW!! Tusen, tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne fabelaktige reviewen!

Vi smiler fra øre til øre og håper vi snart ses igjen:)

Anmeldt 12. september 2021

Var på Quality Hotel Ramsalt i forbindelse med et kurs.
Flott førsteinntrykk med et nytt, moderne og flott hotell.
Det var også veldig hyggelig ansatte både i resepsjon, konferanseavdeling og servering. Veldig god frokost og lunsj.

Var så heldig å hadde rom på sjøsiden og storkoste meg med utsikten.
Alt i alt et flott opphold. Kort avstand til det meste i sentrum av Bodø.

Takk, hanzy7800
Kine Willumsen, Owner på Quality Hotel Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2021

Heia hanzy7800:)

Wow!! Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne superfine reviewen!
Beste starten på uka:)

Det er så godt å høre at du hadde det fint hos oss og vi håper på et snarlig gjensyn:)