“Flott kveld på Bølgen & Moi”
Anmeldelse av Bølgen & Moi Bodø

Bølgen & Moi Bodø
Vurdert som nr. 22 av 80 Restauranter i Bodø
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Høy kvalitet på maten. Vi spiste en fireretters middag av den nye menyen i juli 2021, med begge forretter, sjøørret og kamskjell, okse og sjokolade til dessert.

Vi fikk en deilig amuse bouche med råmarinerte reker. Både sjøørret-forretten og kamskjellforretten var velkomponerte. Kamskjellene var ferske og stekt til perfeksjon.

Hovedretten skulle være okse, men jeg mistenker at den var kalv fra den gamle menyen som måtte brukes opp. Ikke at det la noen demper på opplevelsen, snarere tvert i mot. Jeg har tidligere spist på Bølgen & Moi på Aker Brygge og ble gledelig overrasket over at kvaliteten på besøket var flere hakk høyere i Bodø.

Drikken vi ble anbefalt, rødvin til hovedretten og rød dessertvin var begge gode vellykkede valg. Vi bestilte cocktails for å runde av et meget vellykket måltid. Disse bar preg av høy kvalitet.

Servicen fra vår servitør var upåklagelig fra første sekund og til vi forlot restauranten, slike ansatte er gull verdt for en restaurant med mye god konkurranse. Takk for en meget vellykket kveld, vi kommer tilbake med venner.

1  Takk, Nordrott

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Restauranten og utsikten var veldig fin, i tillegg var servitørene imøtekommende og hyggelige.
Maten vare utrolig god og er absolutt verd pengene, forslaget vi fikk på vin av servitøren passet veldig bra med maten. Vi er veldig fornøyd med at vi dro hit og kommer garantert tilbake!

1  Takk, Signe2407
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

En helt fantastisk kveld med 6 retter og vin-luksuspakke til! Tenkte det ville bli rn bra kveld, men det ble enda bedre enn bra! Nydelig mat, nydelig drikke som en bare kjente passet til de ulike rettene - og veldig god service! Tusen takk, Bodø trenger Bølgen og Moi!

1  Takk, ReiseALM
Anmeldt 14. juni 2021 via mobile enheter

Her stemte alt. Mat,service,atmosfære ,stilfullt med en fantastisk beliggenhet . Trenger ikke å be om vindusbord. Flott utsikt ut på vakre fjell og sjø fra alle bord i restauranten.

2  Takk, monicab885
Anmeldt 20. mai 2021 via mobile enheter

Dette var et av de beste måltidene på lenge. Fantastisk god mat i et fantastisk lokale. Kommer garantert tilbake. Virkelig verdt et besøk.

4  Takk, 870j_rns

Reisende som så på Bølgen & Moi Bodø, så også på

Har du vært i Bølgen & Moi Bodø? Del dine erfaringer!