“Ok”
Anmeldelse av Bølgen & Moi Bodø

Bølgen & Moi Bodø
Vurdert som nr. 22 av 80 Restauranter i Bodø
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Hadde bestilt bord til kl. 20, en time senere fikk vi maten. Den ene retten var kald, men god på smak. Sa ifra om dette til servitøren, fikk servert en ny hovedrett. Tørrfisken var ok, men det mangler litt smaker i denne retten. Hadde høyere forventninger til denne restauranten.

Takk, sklophus

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig restaurant med avslappende og hyggelig atmosfære. Vi bestilte tre retters mat og tilhørende vinpakke. Servitør som var opplært i faget og kunne fortelle om både maten og vinen - stort pluss! Når det gikk for lang tid mellom forrett og hovedrett var servitøren spandabel med vinen - noe som seg hør og bør når «de driter på draget» og ikke klarer å levere hovedrett til riktig tid. Med servitører som hekler sammen restaurantopplevelsen slik at den oppfyller forventningene med gratis påfyll av vin så kan jeg se forbi at hovedretten er noe sen. Alle kan gjøre feil, men det handler om hvordan kompensasjon man får!
Flott utsikt, deilig mat og hyggelig opplevelse- kommer gjerne igjen.

1  Takk, Tourist34547946739
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Høy kvalitet på maten. Vi spiste en fireretters middag av den nye menyen i juli 2021, med begge forretter, sjøørret og kamskjell, okse og sjokolade til dessert.

Vi fikk en deilig amuse bouche med råmarinerte reker. Både sjøørret-forretten og kamskjellforretten var velkomponerte. Kamskjellene var ferske og stekt til perfeksjon.

Hovedretten skulle være okse, men jeg mistenker at den var kalv fra den gamle menyen som måtte brukes opp. Ikke at det la noen demper på opplevelsen, snarere tvert i mot. Jeg har tidligere spist på Bølgen & Moi på Aker Brygge og ble gledelig overrasket over at kvaliteten på besøket var flere hakk høyere i Bodø.

Drikken vi ble anbefalt, rødvin til hovedretten og rød dessertvin var begge gode vellykkede valg. Vi bestilte cocktails for å runde av et meget vellykket måltid. Disse bar preg av høy kvalitet.

Servicen fra vår servitør var upåklagelig fra første sekund og til vi forlot restauranten, slike ansatte er gull verdt for en restaurant med mye god konkurranse. Takk for en meget vellykket kveld, vi kommer tilbake med venner.

1  Takk, Nordrott
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Restauranten og utsikten var veldig fin, i tillegg var servitørene imøtekommende og hyggelige.
Maten vare utrolig god og er absolutt verd pengene, forslaget vi fikk på vin av servitøren passet veldig bra med maten. Vi er veldig fornøyd med at vi dro hit og kommer garantert tilbake!

1  Takk, Signe2407
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

En helt fantastisk kveld med 6 retter og vin-luksuspakke til! Tenkte det ville bli rn bra kveld, men det ble enda bedre enn bra! Nydelig mat, nydelig drikke som en bare kjente passet til de ulike rettene - og veldig god service! Tusen takk, Bodø trenger Bølgen og Moi!

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, ReiseALM

Reisende som så på Bølgen & Moi Bodø, så også på

Har du vært i Bølgen & Moi Bodø? Del dine erfaringer!