“God mat, slett service”
Anmeldelse av Bølgen & Moi Bodø

Bølgen & Moi Bodø
Vurdert som nr. 22 av 80 Restauranter i Bodø
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Maten var meget god, men servicen sto til stryk.
En har litt høyere forventninger til en finere restaurant. Interiøret og plasseringen mot havet i Bodø er flott.
Det som trakk ned var urutinerte servitører. Det tok 20 minutter før vi fikk 6 aperol Spritze som vi bestilte ved ankomst. En årsak kan være at en servitør veltet et glass som ramlet ned i etasjen under. Heldigvis traff det ikke noen. Vet ikke hvor mange som kostet glass, men the show must go on og gjester serveres.

Vi fikk ikke tilbud om mer drikke før etter at hovedrett var spist. Fiskesuppen som ifølge menyen skulle inneholde kveite hadde laks isteden. Slikt bør en opplyse om.
Kortterminalen tok ikke American Express selv om det sto oppført som betalingsmiddel.
Kommer igjen pga maten og satser på bedre lykke neste gang.

Takk, arvidi2014

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat, og hyggelig norsktalende personal. Du slipper snakke engelsk, og maten kom i passende tempo uten for lang ventetid. Veldig fin opplevelse.

Takk, Journey26587994466
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Hadde bestilt bord til kl. 20, en time senere fikk vi maten. Den ene retten var kald, men god på smak. Sa ifra om dette til servitøren, fikk servert en ny hovedrett. Tørrfisken var ok, men det mangler litt smaker i denne retten. Hadde høyere forventninger til denne restauranten.

Takk, sklophus
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig restaurant med avslappende og hyggelig atmosfære. Vi bestilte tre retters mat og tilhørende vinpakke. Servitør som var opplært i faget og kunne fortelle om både maten og vinen - stort pluss! Når det gikk for lang tid mellom forrett og hovedrett var servitøren spandabel med vinen - noe som seg hør og bør når «de driter på draget» og ikke klarer å levere hovedrett til riktig tid. Med servitører som hekler sammen restaurantopplevelsen slik at den oppfyller forventningene med gratis påfyll av vin så kan jeg se forbi at hovedretten er noe sen. Alle kan gjøre feil, men det handler om hvordan kompensasjon man får!
Flott utsikt, deilig mat og hyggelig opplevelse- kommer gjerne igjen.

1  Takk, Tourist34547946739
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Høy kvalitet på maten. Vi spiste en fireretters middag av den nye menyen i juli 2021, med begge forretter, sjøørret og kamskjell, okse og sjokolade til dessert.

Vi fikk en deilig amuse bouche med råmarinerte reker. Både sjøørret-forretten og kamskjellforretten var velkomponerte. Kamskjellene var ferske og stekt til perfeksjon.

Hovedretten skulle være okse, men jeg mistenker at den var kalv fra den gamle menyen som måtte brukes opp. Ikke at det la noen demper på opplevelsen, snarere tvert i mot. Jeg har tidligere spist på Bølgen & Moi på Aker Brygge og ble gledelig overrasket over at kvaliteten på besøket var flere hakk høyere i Bodø.

Drikken vi ble anbefalt, rødvin til hovedretten og rød dessertvin var begge gode vellykkede valg. Vi bestilte cocktails for å runde av et meget vellykket måltid. Disse bar preg av høy kvalitet.

Servicen fra vår servitør var upåklagelig fra første sekund og til vi forlot restauranten, slike ansatte er gull verdt for en restaurant med mye god konkurranse. Takk for en meget vellykket kveld, vi kommer tilbake med venner.

1  Takk, Nordrott

Reisende som så på Bølgen & Moi Bodø, så også på

Har du vært i Bølgen & Moi Bodø? Del dine erfaringer!