“Middelmådig matopplevelse.”
Anmeldelse av Bølgen & Moi Bodø

Bølgen & Moi Bodø
Vurdert som nr. 22 av 79 Restauranter i Bodø
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Så måtte man prøve denne Bodø. Forsøkte oss på en treretters meny som startet med fiskesuppe som skal få lov å være den tynneste fiskesuppe vi har sett, mere en buljongsuppe med vinagret og tørrstekte laksebiter, og masse syrlige grønnsaker. Så stusselig at man knapt kunne tro det var mulig. Så ble det servert tørrfisk hvor selve fiskestykket smakte vel og bra, men en liten fiskebit og litt grønnsaker som også her var ekstremt syrlig, og med samme vinegretten som ble brukt i fiskesuppen, så her blir man aldeles ikke mett, hvorpå de på toppen av det hele presterer å servere en rødvin som aldeles ikke smakte til maten. Desserten var helt grei, ikke noe mere. Så er du sulten, finn deg en annen restaurant i Bodø. Dette var rett og slett dårlige greier til det prisbildet de har lagt seg på.

Takk, F7163NWandr_b

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Så god mat og topp servering.
Nydelig kveld med tre retters og topp vinpakke. Fikk valget på 6 retter. Vi valgte 3 retters meny. Forretten delte vi oss på.. ørret og kamskjell nydelig begge to ...hovedrett okse med tilbehør.. så utrolig godt ..og dessert ..sjokoladekake med vanilje mm. så utrolig godt. .... og avslutning med kaffe og connac en kjempefin plass.... veldig flinke kelbere som så fint minste vink.... flott servering og utrolig god mat.

Takk, bentejnf
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Maten var meget god, men servicen sto til stryk.
En har litt høyere forventninger til en finere restaurant. Interiøret og plasseringen mot havet i Bodø er flott.
Det som trakk ned var urutinerte servitører. Det tok 20 minutter før vi fikk 6 aperol Spritze som vi bestilte ved ankomst. En årsak kan være at en servitør veltet et glass som ramlet ned i etasjen under. Heldigvis traff det ikke noen. Vet ikke hvor mange som kostet glass, men the show must go on og gjester serveres.

Vi fikk ikke tilbud om mer drikke før etter at hovedrett var spist. Fiskesuppen som ifølge menyen skulle inneholde kveite hadde laks isteden. Slikt bør en opplyse om.
Kortterminalen tok ikke American Express selv om det sto oppført som betalingsmiddel.
Kommer igjen pga maten og satser på bedre lykke neste gang.

Takk, arvidi2014
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat, og hyggelig norsktalende personal. Du slipper snakke engelsk, og maten kom i passende tempo uten for lang ventetid. Veldig fin opplevelse.

Takk, Journey26587994466
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Hadde bestilt bord til kl. 20, en time senere fikk vi maten. Den ene retten var kald, men god på smak. Sa ifra om dette til servitøren, fikk servert en ny hovedrett. Tørrfisken var ok, men det mangler litt smaker i denne retten. Hadde høyere forventninger til denne restauranten.

Takk, sklophus

Reisende som så på Bølgen & Moi Bodø, så også på

Har du vært i Bølgen & Moi Bodø? Del dine erfaringer!