Gratis avbestilling frem til 28.08.22
Agoda.com
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Super beliggenhet midt i Bodø! Hotellet har lyse og fine rom med veldig gode senger og fantastisk utsikt, og tilbyr flott frokostbuffet med alt man trenger for en god start på dagen. Vi testet hotellets restaurant, The Neighbour, og fikk servert god mat i et lokale med skikkelig god atmosfære. Supert med lobby, bar og restaurant i samme rom, men i ulike soner. Lett å trekke ned fra rommet om kvelden når man er gjest her. Hyggelige ansatte som ser ut til å trives på jobb.
Hotellet har ingen egen parkeringsplass, men men god plass på kommunale plasser rundt hotellet ble ikke dette problematisk for oss. (Det er også flere parkeringshus i nærheten.) Hotellet har eget vaskeri og treningsrom, for de som skulle trenge det. Anbefales!

Takk, linnreich
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Personalet var veldig hyggelig og imøtekommende når vi kom, hotellet var fint og åpent. Når vi kom til rommet var det litt enkelt og utsikten var dårlig, det var også kaldt. Det var fint med en stor tv og sengene var gode. Frokosten var helt grei, synes det var litt sparsomt med alt egt. Synes eggrøren var for mye stekt og de kunne ha hat noe fiskepålegg som ikke var sild. De var flinke til å fyllepå og det ble ikke tomt for noe. Det blir delt opp i 3 puljer når det er frokost og vi tok den seneste, det var litt mye folk da og lite å bevege seg på, så vil anbefale å dra tidligere. Det var rolig på hotellet og lite bråk. Alt i alt var det helt greit med tanke på at vi bare sov her i 1 natt

Romtips: Det er ikke parkering så man må beregne tid på å finne det, er et parkeringshus rett nedom hotellet men vare lite plasser.
Takk, Signe2407
Anmeldt 12. juli 2021

Nytt og fresh hotell, midt i hjerte av Bodø. Praktisk avstand til både flyplass, ferge og buss. Ungt og serviceinnstilt personale. Nydelig mat i restauranten The Neighbour. Absolutt et hotell som jeg vil benytte igjen. Lettvint å kunne sjekke inn med self check-in automaten i resepsjonen

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, BoardingPass668371
Anmeldt 1 uke siden