kr 1 301
Strawberry Hotels
kr 1 399
Fullt refunderbart før søn. 17. des.
kr 1 295
Anmeldt 2. august 2022

Hyggelig ansatte tok oss i mot og viste tid til våre spørsmål, og hadde konstruktive løsninger i en hektisk festival helg. Supre folk. Rommene var helt topp, og ting vi trengte ble ordnet på en hyggelig og effektiv måte SUPERT

Dato for oppholdet: juli 2022
Takk, L36GXtoms
Anmeldt 29. juni 2022

Super fint nytt hotell, med veldig fint og stort bad. Vi hadde med baby på 4 mnd og kjæledyr. Veldig fornøyd med beliggenheten (rett ved kjøpesenter). God frokost og AC på rommet som var supert når det var 30 grader ute!

Takk, mariamL9564OX
Kenneth Stensland, General Manager på Comfort Hotel Bodo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2022

Hei Mariam :)

Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Det er vell ingen ting vi setter mer pris på enn at dere var fornøyde med oppholdet deres her på Comfort Hotel Bodø.
Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake til oss ved neste anledning dere kommer innom Bodø.

Ha en super sommer.

Anmeldt 29. juni 2022 via mobile enheter

Ligger sentralt i sentrum med kort avstand til det meste. Parkering i parkeringshus like ved.
God frokost.
Det er ikke hårføner på rommet. Ellers flott rom.
Hyggelig og smilene betjening.
Restaurant stengt på søndager som var et minus.

Takk, nilseinarh2019

Hei,
Tusen takk for din gode tilbakemelding etter ditt opphold hos oss,
Det stemmer at vi ikke har hårføner på rom, men disse får man lånt av oss i Barception:)

Vi håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss neste gang turen bringer deg/dere til Bodø.

Riktig god sommer,

Anmeldt 8. juni 2022 via mobile enheter

Her kom vi til et hotell med blide ansatte med humor. Jeg satte pris på at hotellet virket stille, og at rommene var rene. Frokosten opplevde jeg som fristende, og det var flott å oppleve et variert tilbud for meg som har cøliaki. Nærheten til sentrum er også et pluss.

Romtips: Ta med føner hvis du er avhengig av å bruke det.
1  Takk, ingridm293

Hei Ingrid,

Wow, tusen takk for en sånn hyggelig tilbakemelding etter ditt opphold hos oss på Comfort Hotel Bodø.
Ingen ting som gjør som gladere enn akkurat dette!

Vi håper virkelig vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake så snart du/dere kommer tilbake til Bodø :)

Ha en fantastisk sommer.

Anmeldt 1. juni 2022 via mobile enheter

For første gang skulle jeg «travel easy». Det skal jeg aldri gjøre flere ganger. To netter på hotellrom uten dusjsåpe, sjampo og balsam. Siste natta i Bodø og gledet meg til en lang dusj før jeg skulle ta 04.30 flyet hjem.Ingen såpe der heller. Det bør vel være lov å forvente en liten flaske dusjsåpe ??

Dato for oppholdet: mai 2022
Takk, Tor m
Kenneth Stensland, Daglig leder på Comfort Hotel Bodo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juni 2022

Hei Tor,

Så utrolig leit å lese at du har sjekket inn og det har vært fritt for dusj artikkler på rommet du sjekket inn på.
Selvfølgelig skal dette være på rommene, så her er det bare å beklage svikt i våre interne rutiner og jeg tar dette videre til rett avdeling med en gang. Jeg vil også bare si at vår Barception som er døgn bemannet alltid står behjelpelig om det er noe våre gjester trenger.

Jeg håper vi fortsatt får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake til oss neste gangen turen tar deg til Bodø:)