Moose Safari fra Bodø, Nord-Norge, møte det største dyret i Europa

fra
USD 141,76
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Saltstraumen på
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Dro hit med et utenlandsbesøk for å vise kreftene i sving. Vi var litt heldig med tidspunkt for når det var på det sterkeste.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, 420finnl
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Utrolig flott sted. Lett parkering, tilgang til butikk og toaletter. Anbefaler alle som besøker Bodø til å ta turen innom Saltstraumen

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, hans christian f
Anmeldt 2. oktober 2018

Er du i nærhet av Bodø, bør du absolutt få med deg Saltstraumen. Flotte muligheter til bare å nyte naturen og se på kreftene som er i sving. Har du med deg fiskestanga anbefaler jeg deg å prøve den, her er det muligheter for napp. Du kan også bli med på organisert båttur og er du på jakt etter overnatting, er det et koselig hotell i nærheten.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Per-Arne E
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Nydelig å se den sterkeste malstraumen. Det er fascinerende å se hvordan vannet strømmer i en voldsom fart og hvilke søkk det blir. Ribbene kjørte turister mens vi var der. Det så skikkelig gøy ut. Må det neste gang. Mange fisker der og du ser fisken spretter. Nydelig natur.

Dato for opplevelse: juli 2018
2  Takk, lisemetteh
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Dette er en spesiell opplevelse som ikke er like imponerende om du kommer på et tidspunkt hvor det ikke er veldig mye strøm. Har du muligheten til å sjekke ut tidevannstabellen og time besøket etter denne får du den beste opplevelsen.
Det er lett å parkere ved broenden når du kommer fra Bodø.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Morten W