Fly til Svartisen-breen

fra
USD 516,68
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Saltstraumen på
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Vi var her 00.30 på kvelden for å se malstrømen, dette er verdens sterkeste malstrøm og er noe du bør se.

Her kan du ta fantastiske bilder.
Vi tok med fiskestanga og ende opp med 5 Sei i en god str.

Gratis Parkering like I nærheten og mulighet til å låne toleter om du trenger det .

Strømmen er sterk så du må passe på barna dine om du skal hit med dem.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, NatashaLysaker
Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Vi var det 00.30 på kvelden før å se malstrømmen. Det er et fantastiske sted og mulighet til å fiske, det var flere som hadde med seg fiskestanga.

Utrolig fotoene natur og meget imponerende natur.

Hvis du har mulighet så må du dra en tur innom her. Pass opp for elgen som koser seg lagts veiene, kjør forsiktig og ha med kamera

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, natashacs2016
Anmeldt 12. april 2020 via mobile enheter

Fantastisk flott sted. Ferietur i Saltstraumen med bobil.Skal tilbake der sommeren 2020 og stå med bobilen på Saltstraumen Camping. En flott campingplass. Min familie kommer fra Tuv inne i Saltstraumen. Men ingen fra familien er der nå sies det. Var og å prøvde fiskelykken. Mange som var å fisket under broen i straumen. Det var kjekt.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, KarsteinOlavT
Anmeldt 16. januar 2020 via mobile enheter

Saltstraumen er flott, mektig, unik, spesiell, verdt og se for alle. Fantastisk i all slags vær. Verdt turen. Et syn man aldri glemmer så lenge man lever. Se naturen og havet og kjelene er fantastisk

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, vigdis64
Anmeldt 24. august 2019

Fikk endelig muligheten til å komme til saltstraumen. Da vi landet med flyet var den et fantastisk skue. Det var regn og vind da vi kom frem, og vi var ikke der når strømmen var på det sterkeste. Imponerende likevel, men ingen virvler. Sjekk nettsiden før besøk. Flott tilrettelagt område

Dato for opplevelse: august 2019
4  Takk, Thumper1974