Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Saltstraumen på
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Ved Saltstraumen er det et flott nyere bygg, med spisemulighet. Vi ble skuffet over det dårlige mattilbudet stedet har. Det virket som om antall betjening var for lav til å serve kundene.

Lokalene er flotte, og det ser ikke ut til at mattilbudet er godt nok i forhold til de gode lokalitetene stedet har.

Saltstraumen leverer godt og som forventet. Med gode interne tilrettelagte veier og opplysningsskilt.

1  Takk, THLYYN
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Kom på et tidspunkt når det ikke var særlig bevegelse i vannet. Likevel var det masse folk på begge sider av brua og på brua.
Virket oppskrytt!

Takk, Magne G
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Vi stod på brua og såg ned i straumen når han var på det sterkaste. Flotte kvervlar og vakre fargar.

Takk, astridapalsetv
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom nok ikke helt på rett tid, isåfall hadde vi flaks. For vi fikk med oss en stor mengde vann på vei utover. Det var ganske mektig å få med seg. Vi parkerte bilen på toppen og gikk en tur ned til vannet og jo nærmere vi kom jo mer mektig fløtes det.
Anbefaler turen hit!

Takk, dorthesKS
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Vi var her 00.30 på kvelden for å se malstrømen, dette er verdens sterkeste malstrøm og er noe du bør se.

Her kan du ta fantastiske bilder.
Vi tok med fiskestanga og ende opp med 5 Sei i en god str.

Gratis Parkering like I nærheten og mulighet til å låne toleter om du trenger det .

Strømmen er sterk så du må passe på barna dine om du skal hit med dem.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, NatashaLysaker