Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Saltstraumen på
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Super tur tur til Bodø på vei til Lofoten. Tok Rib til Saltstraumen, en flott opplevelse for store og små.

Takk, grorongvedskui
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Interessant å se de voldsomme kreftene når tidevannet er på maks. Mange fiskere og mye fugleliv. Spiste på kafé Kjelen like ved som var enkelt og greit.

1  Takk, ask_luj
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Ved Saltstraumen er det et flott nyere bygg, med spisemulighet. Vi ble skuffet over det dårlige mattilbudet stedet har. Det virket som om antall betjening var for lav til å serve kundene.

Lokalene er flotte, og det ser ikke ut til at mattilbudet er godt nok i forhold til de gode lokalitetene stedet har.

Saltstraumen leverer godt og som forventet. Med gode interne tilrettelagte veier og opplysningsskilt.

1  Takk, THLYYN
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Kom på et tidspunkt når det ikke var særlig bevegelse i vannet. Likevel var det masse folk på begge sider av brua og på brua.
Virket oppskrytt!

Takk, Magne G
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Vi stod på brua og såg ned i straumen når han var på det sterkaste. Flotte kvervlar og vakre fargar.

Takk, astridapalsetv