Trip.com
Hurb
Gratis avbestilling frem til 14.08.21
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

vi ankom bodø hotell ganske seint å ble møtt av en trivelig resepsjonist, vi fikk rom i 5 etg med utsikt til nærtliggende byggninger å ett veikryss. har en misstanke om at det finnes rom med bedre utsikt hvis du er litt tiligere ut med bestilling.. vi bestilte rom samme dag..Men, vi besøkte ikke bodø for å sitte på hotellet å glane ut av vinduet.
rommet var rent å pent med fliser på gulv å vegg, sengen og sengetøyet inkl putene var myk å behagelige.. minuset må være at vi savnet kjøleskap.. vi lå der i 3 netter. det posetive.. frokosten, det jeg velger å kalle covid-19 frokost var brød å pålegg pakket ferdig på asjett med plast over, vi ble straks tilbudt kaffe av en meget hyggelig ung dame straks vi hadde kommet inn i frokost salen og ble fulgt opp med spørsmål om yoghurt, egg osv.. meget bra vi kommer gjerne tilbake hit.

1  Takk, tunneltrollet
Anmeldt 18. oktober 2019 via mobile enheter

Et sentralt hotell med fine rom. Opplevde flere ganger ila oppholdet at det kun var kaldt vann i dusjen. Grei frokost og lunsj, men middagen tilsvarte ikke forventningene, og var absolutt ikke verdt pengene.

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, solveigs1964
Anmeldt 17. mars 2019 via mobile enheter

Dette er et koselig og lite hotell i Bodø sentrum. Selve rommet var fint innredet med sofastol og skrivebord. God service! Rent og pent, men badeværelse er noe umoderne. Frokosten er enklere enn på større hotell, men hadde to ulike retter varmmat, et godt utvalg brød og pålegg.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, olemh2014
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Visste ikke at Bodø ligger midt i smørøyet ! Vakre omgivelser som ble gjort tilgjengelig allerede fra innsjekking på et rent, lekkert rom på brygga. Eventyrlig utsikt, perfekt frokost og spektakulær bar/restaurant i 17.etg. Vennlig service !

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, EbbaR
Anmeldt 24. mai 2018

Rommet var helt greit - med en ordinær enkeltseng, en lenestol, stor TV og med et vindu som er mulig å åpne. Badet derimot var veldig datert - med linolium og en svært liten vask. Pluss for at vannet var veldig varmt.
Ingen minibar og ingen mulighet for å lage kaffe/te på rommet.
Gangene og trappeoppgangen var også preg av ikke å være oppusset på lenge. Gammelrosa dører minner sterkt om 90-tallet eller før...
Frokosten var helt grei - med passelig utvalg.Problemet var imidlertid innsjekkingen. Jeg kom rett før kl. 21 om kvelden og resepsjonen var ubetjent. Jeg forsøkte ringeklokken tre ganger uten respons - og endte med å måtte ringe hotellets telefon for å få tak i en dame som kunne sjekke meg inn.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, EllenChr