“En positiv opplevelse”

Chonticha Thai Restaurant
Vurdert som nr. 19 av 79 Restauranter i Bodø
Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Gatekjøkken
Beskrivelse: Sentralt beliggende restaurant på Nedre Torg, utsikt over torget og Sjøgata fra de fleste sitteplasser, Serverer autentisk thaimat, sånn som den skal være, tilberedt av thai kokker og thai personale, fra de riktige egenimporterte råvarene. Resultatet er som den beste maten du får i Bangkok, med alle de typiske rettene som landets kjøkken er så kjent for. Uteservering ca 40 plasser om sommeren på torget utenfor restauranten, med utsikt over havna.
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Høy kvalitet på maten, ok lokaler. Det kunne vært gjort litt mer i lokalet for å få litt mer stemning. Uansett så er maten viktigst, og den var god. Hyggelig betjening

Takk, haralddo

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat for dem som liker Asiatiske retter. Servitør var meget imøtekommende og serviceminded.
Vi kjøpte nr 4 og 24, begge med kylling og litt sterkere enn normalt.
Vi har hatt noen av våre beste matopplevelser i Bodø på denne restauranten.

Takk, arvidi2014
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat og rikelig mat. Til en relativt rimelig penge. . Hyggelig lokale og sentralt og fin beliggenhet. Veldig god service. Takk for bes. Kommer gjerne igjen

Takk, Venture777231
Anmeldt 27. juli 2021

Hyggelig besøk, god mat. Gøy med informasjon om thailandsk mat i menyen. Vennlig personale. Bestilte to retter som vi delte, positivt overrasket.

Takk, tfhg
Anmeldt 26. juli 2021

Vi bestilte flere ulike retter. Alle kom med en barneporsjon med ris. Flere av dem var helt smakløse og noen hadde nesten ikke kjøtt og lignet mer på supper. Endte opp med å måtte kjøre å kjøpe flere pizzaer grunnet små porsjoner og dårlig mat.

Takk, KjetilKristianse

Reisende som så på Chonticha Thai Restaurant, så også på

Har du vært i Chonticha Thai Restaurant? Del dine erfaringer!