“345 ”

Bryggerikaia
Vurdert som nr. 6 av 68 Restauranter i Bodø
Kjøkken: Fransk, Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Bryggerikaia er et unikt restaurantkonsept med et vidt spekter av tilbud. Her finner du et anerkjent spisested, med et kjøkken av ypperste klasse, hvor vi lar de beste råvarer danne grunnlag for spenstige smaksopplevelser med både lokalt og internasjonalt tilsnitt. Bryggerikaia benytter seg va kortreiste ferske råvarer og holder til midt mellom byliv og hav.  Med vår detaljrike innredning stimuleres de fleste sanser hos oss. Mange synes det er en opplevelse bare å stige inn i Bryggerikaia. Og vi er stolte av at våre gjester fort føler seg hjemme.
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Jeg har vært der 2 ganger. Det er ikke samme som igår.. jeg bestilt grill tørrfisk, synes merkelig at pris stiger grusomt opp og det stod ikke hvor fisk fra for jeg spiste for noen år siden stod hvor tørrfisk kommer fra
Jeg fikk fort middag, ser ikke fint anrettet, det syn påvirket meg mistet lyst. Jeg spiste få biter, kom kelner. Hun kan sikkert kroppen språk siden kommunasjon går ikke siden jeg er døv, ansikt min ser mislykket ut så kelner bare flyktet uten kommunasjon hvordan gikk maten
Jeg spiste 20 prosent av maten. De mottar regning og flyktet igjen
Forferdelig stygg anrettet for rot for slik pris. Jeg var sulten likevel kunne ikke spise opp
En ting til jeg så noen andre bordet ble ikke ryddet og jeg satt der hadde de ikke vaske bordet, skitt
Aldri mer hos dem

Takk, Kjersti_B11

Anmeldt 27. september 2018

4 personer som spiste, to spiste bryggeri burger og to spiste grillet tørrfisk. Grillet tørrfisk var veldig bra, men begge burgerne var en stor skuffelse. Kjøttet var veldig tørt og smakløst, og brødet var nærmest kunstig i smak og utseende.
Servitøren gjorde en god jobb, men kunne ikke ett ord norsk..

Takk, Btjbo
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Besøkte stedet med et par kollegaer. God mat og rause porsjoner. Litt vimsete personal. Hyggelig atmosfære og fin beliggenhet ved båt havna.

Takk, Marcus K
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Kom på ettermiddagstid. Etter 15-20 minutter fra vi ble vist til bordet måtte vi spørre om vi kunne få bestille drikke. Hovedrett var fantastisk god, dessert vet vi ikke. Vi ble aldri spurt om vi ønsket dessert..

Takk, Trine B
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Beliggenhet, mat og atmosfære er det ikke noe å utsette på. Servicenivået stod dessverre ikke til resten. Kald mottakelse og null oppfølging etter servering av mat. Hadde kjøpt mer hvis noen ansatte hadde viet bordet et snev av oppmerksomhet. Håper det var en uheldig dag.

2  Takk, 190511Mac2010

Reisende som så på Bryggerikaia, så også på

Har du vært i Bryggerikaia? Del dine erfaringer!