“Lunch før hurtigbåt. ”

20:00
Vurdert som nr. 4 av 76 Restauranter i Bodø
Kjøkken: Fransk, Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Bryggerikaia er et unikt restaurantkonsept med et vidt spekter av tilbud. Her finner du et anerkjent spisested, med et kjøkken av ypperste klasse, hvor vi lar de beste råvarer danne grunnlag for spenstige smaksopplevelser med både lokalt og internasjonalt tilsnitt. Bryggerikaia benytter seg va kortreiste ferske råvarer og holder til midt mellom byliv og hav.  Med vår detaljrike innredning stimuleres de fleste sanser hos oss. Mange synes det er en opplevelse bare å stige inn i Bryggerikaia. Og vi er stolte av at våre gjester fort føler seg hjemme.
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Rekelunch med hvitvin i strålende sol. Bedre lokasjon er vanskelig å finne. Blåskjellene var gode, også ferske gode reker.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, JonBGJ

Anmeldt 21. november 2018

Utmerket lutefiskaften. Veldig god fisk med mye tilbehør. Hyggelig servitør og rask servering. Anbefales på det sterkeste!

Takk, kgst2018
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Dro til Bryggerikaia for en sen middag lørdag kveld.
Hyggelig betjening, god mat og koselige omgivelser gjorde dette til en trivelig aften. Kan absolutt anbefale dette stedet..@

1  Takk, TomasS264
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Vi spiste grillet tørrfisk. Det ble servert med dampet grønnsaker, bakt potet, bacon og sennepsaus. Det var en veldig god kombinasjon. Mens bordpartneren min syntes det var for lite sals syntes jeg at var helt ok. Service var ok. I starten måte vi venter litt lang bare for å få drikke. Men ellers var det ok.

1  Takk, 814sannev
Anmeldt 4. november 2018

"Guttegjengen" var samlet for å spise lutfisk og hygge oss. Fisken var svært bra. Baconet var merkelig smakløst, og siste etterfylling av bacon ble så sein at jeg var ferdigspist. Franziskaner Hefe-Weissbier smakte fantastisk til lutfisken! Ellers bra service!

Takk, steinolavr

Reisende som så på Bryggerikaia, så også på

Har du vært i Bryggerikaia? Del dine erfaringer!