“Koselig sted”

Bryggerikaia
Vurdert som nr. 6 av 73 Restauranter i Bodø
Kjøkken: Fransk, Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Beskrivelse: Bryggerikaia er et unikt restaurantkonsept med et vidt spekter av tilbud. Her finner du et anerkjent spisested, med et kjøkken av ypperste klasse, hvor vi lar de beste råvarer danne grunnlag for spenstige smaksopplevelser med både lokalt og internasjonalt tilsnitt. Bryggerikaia benytter seg va kortreiste ferske råvarer og holder til midt mellom byliv og hav.  Med vår detaljrike innredning stimuleres de fleste sanser hos oss. Mange synes det er en opplevelse bare å stige inn i Bryggerikaia. Og vi er stolte av at våre gjester fort føler seg hjemme.
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Jobbmiddag med blide servitører og et kjøkken som kan sine saker. Middag kom relativt raskt, men dessverre ikke tilbud om kaffe/dessert.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 814sirib

Anmeldt 19. august 2019

Bryggerikaia er en velkjent plass i Bodø. Den er perfekt for å sitte ute på en sjelden varm dag. Kaia er også kjent for sin signaturrett: tørrfisk. Maten er generelt god, men i det siste er det blitt færre matbiter på tallerken. Sist har jeg bestilt en kveite. Jeg fikk ca 100-150 fisk, 1/3 potet, en liten asparges, 1/2 stekt tomat og noen blad. Jeg ble ikke mett, og hva hvis det var en mann som har fått det? Kaia var aldri en restaurant der du kommer for nye matopplevelser. Før visste jeg at det var nok med en hovedrett. For å kunne være et kulinarisk sted må de endre på hele opplegget, starter med servering ("hent det selv" politikken fungerer ikke i det tilfellet). Håper virkelig at de vende seg tilbake til den gode gamle Bryggerikaia.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Veronika L
Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Fikk servert en liten porsjon kald fiskesuppe. Amatørmessig. De sa de skulle fikse ny, men varmet selvfølgelig bare opp den kalde.

Dato for besøk: august 2019
Takk, larseld
Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Var her på en fin sommerdag. Fikk raskt drikke og deretter mat. Veldig hyggelig betjening. Store porsjoner, velsmakende mat. God plass og fin lokasjon. Alt i alt meget fint.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 965haralds
Anmeldt 29. juli 2019

Var innom for å spise lunsj og valgte fish&chips. Servert på helt riktig vis med papir.
Utrolig god remulade.
Rask servering og hyggelig betjening.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, thomasaL1740PR

Reisende som så på Bryggerikaia, så også på

Har du vært i Bryggerikaia? Del dine erfaringer!