“Selvbetjening, skanning og QR ved ankomst. Hvor blir det av service og respekt for kundene?”
Anmeldelse av Bryggerikaia

Bryggerikaia
Bestill bord
man. 26.7.
20:00
Vurdert som nr. 4 av 76 Restauranter i Bodø
Kjøkken: Fransk, Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Bryggerikaia er et unikt restaurantkonsept med et vidt spekter av tilbud. Her finner du et anerkjent spisested, med et kjøkken av ypperste klasse, hvor vi lar de beste råvarer danne grunnlag for spenstige smaksopplevelser med både lokalt og internasjonalt tilsnitt. Bryggerikaia benytter seg va kortreiste ferske råvarer og holder til midt mellom byliv og hav.  Med vår detaljrike innredning stimuleres de fleste sanser hos oss. Mange synes det er en opplevelse bare å stige inn i Bryggerikaia. Og vi er stolte av at våre gjester fort føler seg hjemme.
Anmeldt 29. juli 2020

Vi ankom utestedet på brygga i nydelig vær. Var innstilt på en hyggelig kveld med god mat og service. Men vi ble møtt med beskjed om bestilling via skanning av QR. Å kunne bestille mat via en person kaller jeg service. Her må man gjøre alt selv: finne meny, lete seg frem, bestille uten innspill eller anbefaling fra personale, legge inn konto opplysninger som kortnummer, utløpsdato og cvc. Kan noen fortelle meg hva betjeningen da tar betalt for, eller hva dere skal bruke tiden på, når dere ikke kan betjene kunder? Dette er verken hipt eller fordelaktig for kunden. Det neste blir vel passord og innlogging for å komme inn døra, med argumenter om at dette er både kult og nødvendig for å følge med i tiden. Hva er det bransjen holder på med??? Sparing av ansatte? Og hvor blir det av respekten for kundene som er ute etter en trivelig kveld? Det tok 25 min.før maten kom. Den ble etterlyst, men vi fikk beskjed om at det var mange bestillinger. Ingen beklagelse, og heller ikke kortere ventetid. Jeg kunne servert de rekene raskere selv. Med denne utviklingen er det lite trivelig å spise ute.

Takk, AnneL2374

Anmeldt 29. juli 2020

Vi bestilte reker og ble skuffet. Rekene kom med noen tørre foccaciabrød som var saltet alt for mye og passet ikke til reker i det hele tatt. Rekene føltes heller ikke spesielt ferske ut. Vi fikk dill til men den lå i bunnen av skålen med rekene og sitronen og var helt bløt. Det hadde sett langt mer appetittvekkende ut om de hadde satt frem en liten skål med dill på bordet. Vi bestilte husets hvitvin til rekene. Forventet ikke allverden av den, men den smakte grusomt. Det blir ingen høy score fra meg. Reker er i seg selv så enkelt og tilberede, så denne retten kunne vært løftet minst ti hakk.

Takk, Anne N
Anmeldt 28. juli 2020

Ble godt tatt i mot av personalet, hyggelige folk og atmosfære. Maten var knall god, mye å velge imellom på menyen de hadde.
Anbefaler å stikke innom der

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Kristinehovden
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vi fant stedet etter anbefaling av venner, og det var et godt tips. Måtte vente en stund på bord, så vi reserverte til litt utpå kvelden. Hyggelig betjening og kjempegod mat. Min bedre halvdel sukket henført over reker og blåskjell. Kan anbefales.

1  Takk, mikkelbo
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste her to kvelder på rad. Gode småretter den ene kvelden med hyggelig atmosfære. Kveld nr 2 var vi mange som spiste forskjellig mat men tørrfisk, reker og fiskesuppe fikk best «rating». Vi likte atmosfæren og maten var også god

Takk, grorongvedskui

Reisende som så på Bryggerikaia, så også på

Har du vært i Bryggerikaia? Del dine erfaringer!