“Nydelig plass i sentrum”
Anmeldelse av Bryggerikaia

Bryggerikaia
Vurdert som nr. 6 av 79 Restauranter i Bodø
Kjøkken: Fransk, Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Bryggerikaia er et unikt restaurantkonsept med et vidt spekter av tilbud. Her finner du et anerkjent spisested, med et kjøkken av ypperste klasse, hvor vi lar de beste råvarer danne grunnlag for spenstige smaksopplevelser med både lokalt og internasjonalt tilsnitt. Bryggerikaia benytter seg va kortreiste ferske råvarer og holder til midt mellom byliv og hav.  Med vår detaljrike innredning stimuleres de fleste sanser hos oss. Mange synes det er en opplevelse bare å stige inn i Bryggerikaia. Og vi er stolte av at våre gjester fort føler seg hjemme.
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Fikk plass - vi var 7- fikk bord etter litt ventetid. Servert raskt og veldig god mat! Hyggelig betjening, rent ved bordet og på toalettet. Anbefaler. Kom tidlig, det blir fort fult

1  Takk, 318elisabethh

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Kom dit til lunsj. Fikk tildelt bord, men fikk dårlig oppfølging av ikke norsk talende betjening. Fiskesuppen var god, men liten porsjon. Fikk ikke utdelt servietter.

2  Takk, olej_rgenr
Anmeldt 2. juli 2021

Tenkte å ta en rask lunsj, og siden solen beriket oss med sitt nærvær, ble det å sitte ute. Ble geleidet til mitt bord, og fikk beskjed om å bestille via app. Jeg spurte etter vann, og servitør pekte mot ett lite bord der det var selvbetjening. Denne var tom,så det ble ikke vann. Bestilte salat og en kaffe. Etter ok ventetid kom salat, men ingen kaffe. Etter å ha spist mat, og etterlyst kaffe to ganger, var den fremdeles ikke kommet. Ventet i over 30 minutter, og min tid på parkering nærmet seg slutten. Måtte bare forlate uten min kaffe som jeg ble avkrevd kr 38 for. Dårlig service!

2  Takk, E131AUfrankf
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Ble anbefalt stedet av bekjente. Spiste fish and chips og grillet tørrfisk. Begge deler var godt, men tørrfisken var spesielt nydelig. Måtte tilbake for å spise det og fiskesuppe dagen etter. Kan anbefales begge deler.

1  Takk, helgeru61
Anmeldt 12. juni 2021

Nydelig vær gjorde det meste. Super fish n chips. Flotte vær . Gode stoler. Hyggelig betjening. Beliggenhet i toppklassen

1  Takk, Alf-Erik E

Reisende som så på Bryggerikaia, så også på

Har du vært i Bryggerikaia? Del dine erfaringer!