“God service, hyggelig atmosfære og nydelig mat”
Anmeldelse av Bryggerikaia

Bryggerikaia
Vurdert som nr. 6 av 79 Restauranter i Bodø
Kjøkken: Fransk, Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Bryggerikaia er et unikt restaurantkonsept med et vidt spekter av tilbud. Her finner du et anerkjent spisested, med et kjøkken av ypperste klasse, hvor vi lar de beste råvarer danne grunnlag for spenstige smaksopplevelser med både lokalt og internasjonalt tilsnitt. Bryggerikaia benytter seg va kortreiste ferske råvarer og holder til midt mellom byliv og hav.  Med vår detaljrike innredning stimuleres de fleste sanser hos oss. Mange synes det er en opplevelse bare å stige inn i Bryggerikaia. Og vi er stolte av at våre gjester fort føler seg hjemme.
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Kjempe hyggelig engelsk talende personalet som yter god service, hyggelig atmosfære og helt nydelig mat.

Alt i alt en super opplevelse og vi kommer veldig gjerne tilbake neste gang vi er i Bodø.

2  Takk, iFers

Anmeldt 20. juli 2021

Sto lenge å ventet for å få anvist sitteplass. Fikk bord innendørs etter eget ønske. Flere servitører som ikke var veldig opptatt men vi ble helt glemt. Måtte gå til disken å spørre om det var mulig å få bestille. Spiste grillet tørrfisk og kveite. Nydelig mat og flott anrettet. Da vi skulle betale forsøkte vi å få kontakt med en kelner uten å lykkes. Til disken igjen og da kom kelner til vårt bord. Her må det skjerpings til med servicen på dette stedet.

1  Takk, okf123
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Flott beliggenhet særlig på en solskinnsdag. Vi spiste lunsj, måtte vente litt på bord, men de hadde god oversikt og et godt system for å holde restauranten full. Bokket og betalte via qr/nett. Nydelig mat og drikke. Hyggelig betjening.

2  Takk, karenmarieh
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Fikk plass - vi var 7- fikk bord etter litt ventetid. Servert raskt og veldig god mat! Hyggelig betjening, rent ved bordet og på toalettet. Anbefaler. Kom tidlig, det blir fort fult

1  Takk, 318elisabethh
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Kom dit til lunsj. Fikk tildelt bord, men fikk dårlig oppfølging av ikke norsk talende betjening. Fiskesuppen var god, men liten porsjon. Fikk ikke utdelt servietter.

2  Takk, olej_rgenr

Reisende som så på Bryggerikaia, så også på

Har du vært i Bryggerikaia? Del dine erfaringer!