“Excellent service and meal”
Anmeldelse av Bryggerikaia

Bryggerikaia
Vurdert som nr. 5 av 79 Restauranter i Bodø
Kjøkken: Fransk, Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Bryggerikaia er et unikt restaurantkonsept med et vidt spekter av tilbud. Her finner du et anerkjent spisested, med et kjøkken av ypperste klasse, hvor vi lar de beste råvarer danne grunnlag for spenstige smaksopplevelser med både lokalt og internasjonalt tilsnitt. Bryggerikaia benytter seg va kortreiste ferske råvarer og holder til midt mellom byliv og hav.  Med vår detaljrike innredning stimuleres de fleste sanser hos oss. Mange synes det er en opplevelse bare å stige inn i Bryggerikaia. Og vi er stolte av at våre gjester fort føler seg hjemme.
Anmeldt 20. september 2021 via mobile enheter

Ikke skuffet denne gangen heller.
Hadde ikke reservert og det var fullt. Likevel klarte en serviceminded servitør å rydde plass til meg. Det ble sagt at jeg nok måtte vente på maten siden jeg ikke hadde reservert. Det skjedde ikke. Super østers med matchende chablis til. Deretter grillet tørrfisk. Like bra i følge med pinot noir. Et flott måltid, takk til servitør og kokker

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, j0hanpeter_

Anmeldt 28. august 2021

Vi har hatt Bryggeri Kaia som favoritt restaurant når vi har vært i Bodø.
Vi fikk en overraskelse da vi kom denne gangen.
Øl tappet dårlig system med en dårlig unnskyldning om at det kunne være rester av snus i glassene og mat spam ikke samsvarte med set som stod i menyen.
Hadde inntrykk av at «går’n så går’n» strategi var det som er strategien her.
Så på øl glassene når vi gikk og det var samme problemet hele veien. Dårlig rengjøring av glassene.
Fikk 5 -fem - glass på bordet hvorav 1 var OK.
Ikke bra.
Fish’n chips var utmerket.
Fruen fikk noe annet enn det som ble bestilt med en beklagelse - ikke noe annet.
Rett å slett dårlig behandling av kunder.

Takk, Bjoern5001
Anmeldt 15. august 2021

Ikke bedre mat enn på CirkelK. Alminnelig god service men maten sto ikke i forhold til pris. Veldig dyr drikke.

Takk, 496sive
Anmeldt 4. august 2021

Ufattelig dyrt i forhold til kvalitet. Flotte lokaler og hyggelig, men stresset/underbemannet betjening.

Takk, Zack2222
Anmeldt 30. juli 2021

Dette var skuffende. Hverken spesielt god mat eller service for prisen. Tørr fisk, ok chips og gode blåskjell, men stort sett dyrt og kjedelig.

Takk, J2059XOleab

Reisende som så på Bryggerikaia, så også på

Har du vært i Bryggerikaia? Del dine erfaringer!