“Bryggerikaia, best i Bodø”
Anmeldelse av Bryggerikaia

Bryggerikaia
Vurdert som nr. 6 av 69 Restauranter i Bodø
Kjøkken: Fransk, Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Bryggerikaia er et unikt restaurantkonsept med et vidt spekter av tilbud. Her finner du et anerkjent spisested, med et kjøkken av ypperste klasse, hvor vi lar de beste råvarer danne grunnlag for spenstige smaksopplevelser med både lokalt og internasjonalt tilsnitt. Bryggerikaia benytter seg va kortreiste ferske råvarer og holder til midt mellom byliv og hav.  Med vår detaljrike innredning stimuleres de fleste sanser hos oss. Mange synes det er en opplevelse bare å stige inn i Bryggerikaia. Og vi er stolte av at våre gjester fort føler seg hjemme.
Anmeldt 26. mai 2023

Bryggerikaia leverer hvert år. Fiskesuppen smakte utrolig bra og den grillede tørrfisken var super. Vi kommer garantert tilbake

Dato for besøk: mai 2023
Takk, ArvidKrogh

Anmeldt 10. april 2023 via mobile enheter

Var der med jobb å spiste mølje. Overlykkelig over at en restaurant tørr å servere denne tradisjonsretten og maten var nydelig. Kan ikke bli noe annet en 5 prikker!

Dato for besøk: mars 2023
Takk, AStokkan
Anmeldt 17. februar 2023 via mobile enheter

Hadde reservert bord til klokkeslett ble plassert på et ganske utrivelig bord rett ved wc. God mat; snackplanke forrett og blåskjell hovedrett. Bestilte 1 flaske hvitvin men fikk den ikke, Tilslutt 2 glass hvitvin. En «oppvaskhjelp» serverte, men ingen spurte om ting var bra eller om maten smakte. Karakter 3.

Dato for besøk: februar 2023
Takk, Bente1959
Anmeldt 29. januar 2023 via mobile enheter

Overflytting på Mo så jeg ble fast i Bodø til nattoget skulle gå , og middag må man ha .
Var først innom en restaurant , men når jeg ikke hadde bestilt , så hadde de ikke plass til meg .
Neste var Bryggerikaia , der var det også fullbooket , men hvis jeg kunne være ferdig spist til kl.20.00 så hadde de bord til meg .
Jeg takket ja til den avtalen , fikk bord og meny . Valget stod mellom grillet tørrfisk og Braisert Lammeskank , det ble sistnevnte da det ikke er så lenge siden jeg spiste grillet tørrfisk .
Bestilte et glass av anbefalt rødvin , og den stod godt til maten , at det i tillegg satt et par fra Mo i Rana som jeg kjente på nabo bordet var ekstra hyggelig , de var i Bodø for å gå på konsert , og hadde bestilt samme maten som meg , viste det seg når maten kom , de og gjestene deres likte også maten godt , og var særdeles godt fornøyd med vinen de hadde bestilt til maten .
En aldeles flott ventetid på nattoget .

Dato for besøk: januar 2023
Takk, Morten M
Anmeldt 25. januar 2023 via mobile enheter

Veldig god mat som var delikat anrettet . 👍pris på glass med 🍷🥂 . Med serviceminded betjening ligger alt til rette for en fin kveld🤩

Dato for besøk: januar 2023
Takk, gros138

Reisende som så på Bryggerikaia, så også på

Bodø, Nordland

Har du vært i Bryggerikaia? Del dine erfaringer!