“Bodøs beste restaurant!”
Anmeldelse av Sakura Fusion - STENGT

Sakura Fusion
Anmeldt 4. juni 2023 via mobile enheter

Meget god mat og veldig bra service. Dette må være en av beste resturantene i Bodø. Spiste en sushibowl som stod til 10/10 i boka mi. God vin på glass hadde de også

Dato for besøk: juni 2023
1  Takk, runeo158

Anmeldt 6. mars 2023

Den 1. februar feiret jeg en begivenhet sammen med min kone. Det ble vårt første besøk hos Sakura Fusion, en av byens nye sushirestauranter. Bestilte Chrispy Lovers som består av fire forskjellige varianter chrispi godbiter. 14 til sammen på et nydelig tilberedt brett.

Opplevde også en utsøkt og gledelig service utøvd av en, tydelig profesjonell og utdannet kellner, som bevertet oss denne kvelden. Ble overasket med en chrispy banansplitt til kaffen, spandert av huset.

En virkelig fin og smakfull opplevelse.

Spiste lunch-bufet dagen etter på samme sted :)

Anbefaler stedet på det varmeste

Dato for besøk: februar 2023
1  Takk, Fiksern
Anmeldt 12. desember 2022 via mobile enheter

Bestillte Takeaway. Bedervet fisk. Ble dårlig og fikk diaré. Fikk dekket 120kr av 600kr. Blir ikke å besøke denne plassen igjen

Dato for besøk: desember 2022
Takk, Bjorn1200
sakurafusionbodo, Eier på Sakura Fusion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2022

Hey Kenneth! Thanks for your feedback. We are sorry that you had a bad experience with us. As we talked on the day of your order (10th), we understood that your Tuna nigiri was, as you described, sour. On the order it was 2 pcs of nigiri tuna. We analysed and tried our tuna and our sauces just to make sure. We couldn't find anything different than they normally taste, but of course that it can happen something that we didn't identify. A voucher was created on the superior value of the nigiri Tuna. On the next working day (12th), we talked and created a new voucher with a higher value. We hope that you are feeling better and welcome you back.

Anmeldt 4. desember 2022 via mobile enheter

Nydelig mat, utrolig varm og personlig service og ikke minst gode priser. En liten og koselig restaurant - Bedre blir det ikke !!

Dato for besøk: desember 2022
1  Takk, G5165BTannew
Anmeldt 19. november 2022 via mobile enheter

Fantastisk god mat, flott service. Fantastisk tilrettelegging for allergener! Fin atmosfære. Kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: oktober 2022
2  Takk, Ane Marja S