“Foretningsreise”

Kjøkken: Pizza
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 28. november 2017

Helt på det jevne - dovent øl - fikk ny m en gang - hyggelig betjening som ordnet opp - litt uoppmerksomhet ift at vi ville ha kontakt - servitører: bruk sidesyn - se dere omkring!

Takk, Jan H

Anmeldt 29. oktober 2017 via mobile enheter

En typisk GOD Peppes resturant. Masse bord og plasser . Hyggelig betjening som står på! Imøtekommende og service innstilte :-) vi var en stor gruppe på 13 som fikk eget gruppe område å vi ventet ca 10 min før de første pizzaene kom. Stort pluss ! Ryddig og fin resturant . En av de bedre Peppes resturantene jeg har vært på. Ett naturlig valg når man er i Bodø.

Takk, Jørgen E
Anmeldt 21. oktober 2017

Var innom med en gjeng fra jobb, ølet var dovent, pizzaen hadde halvstekt bunn, nesten rå på flere pizzaer. utrulig treg servering, anbefales ikke.

Takk, Svein I
Anmeldt 18. oktober 2017 via mobile enheter

Rask levering av pizzaen. Hyggelig betjening som flere ganger gikk forbi bordet og spurte om maten smakte, om alt var Ok osv. Nesten litt i overkant mye, men de var utrolig hyggelig, så det var bre koselig. Pizzaen var veldig god.
Anbefaler denne pizzeriaen

Takk, tomerete
Anmeldt 3. oktober 2017

Hvis du er ute etter en god pizza - er ikke Peppes Pizza rett sted! Ok hvis du tar med deg barna for å spise, men for en voksen - nei takk! Jeg har gitt dem flere muligheter, og beklager, men dette er lavmål!
Jeg begynner å tro at jeg er veldig kresen på Pizza siden jeg ser endel betegner denne plassen som trygg og god. Jeg vil si den er litt under den standarden jeg har opplevd på andre Peppes Pizzarier ellers. Har muligens bestilt for siste gang der.

Takk, Keinappel

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!