“Du vet hva du får ”

Kjøkken: Pizza
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening. Maten vanlig Peppes. Men alt i alt hyggelig besøk. Anbefales og veldig Sentral beliggenhet

Takk, Gro S

Anmeldt 30. april 2018

Et typisk Peppes restaurant. Grei betjening og du slipper å vente lenge på maten . Peppes er Peppes nesten hvor du kommer

Takk, Steinar K
Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Rå pizza.klaget men fikk beskjed om at tynn pizzabund skulle være slik. Kanskje pepper ha begynt med ny bunn. Da er I hvertfall jeg ferdig med peppes

Takk, runaraufles
Anmeldt 3. april 2018 via mobile enheter

Måtte vente altfor lenge på pizzaen. Grei pizza, men kald. Sa fra ved betaling, fikk en beklagelse og at hun var ny! For dårlig.

Takk, Trine F
Anmeldt 1. april 2018

Kom dit på en sen middag – de leverte drikke og maten raskt. Peppes er Peppes, men ikke slik Peppes VAR en gang (det gjeder alle Peppes jeg har vært på i hele Norge).

Takk, Knut R

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!