“Greitt sted for en burger eller tilsvarende”
Anmeldelse av Peppes Pizza

Peppes Pizza
Vurdert som nr. 26 av 80 Restauranter i Bodø
Kjøkken: Pizza
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Vi var et par som besøkte en mandag ettermiddag, hvor restauranten hadde få gjester.
Ble hyggelig mottatt og kunne velge bra. Ord selv. Hyggelig dempet belysning i november. Da så man heller ikke så lett hvor veldig slitt interiøret er!
Vi bestilte burgers, som smakte rimelig bra - da de endelig kom på bordet. Prisene nokså drøye vurdert opp mot value for money. En grei gjennomsnittlig opplevelse - føler ikke behov for å komme igjen på noen måneder

1  Takk, 184eirikf

Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Vi ble anbefalt å bestille buffé, så det gjorde vi alle sammen. Pizzaen var kald og vi måtte vente lenge før de fylte på. Utvalget ble dårligere etter hvert. De siste bitene vi spiste var varme og gode Hyggelig betjening!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Tone K
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening. Maten vanlig Peppes. Men alt i alt hyggelig besøk. Anbefales og veldig Sentral beliggenhet

Dato for besøk: juli 2018
Takk, gros388
Anmeldt 30. april 2018

Et typisk Peppes restaurant. Grei betjening og du slipper å vente lenge på maten . Peppes er Peppes nesten hvor du kommer

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Steinar-kr
Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Rå pizza.klaget men fikk beskjed om at tynn pizzabund skulle være slik. Kanskje pepper ha begynt med ny bunn. Da er I hvertfall jeg ferdig med peppes

Dato for besøk: april 2018
Takk, runaraufles

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!