“Smakløst og seigt”

Kjøkken: Pizza
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 6. februar 2019 via mobile enheter

Parma pizza som var seig og tørr.
Cæsarsalat uten dressing, tørt gammel kyllingkjøtt og lite spennende komponert...
Historisk elendig mat på et vanligvis ok spisested.

Hyggelig og vennlig betjening men som tydelig manglet litt på opplæring av servering av øl osv..

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, Tony S

Anmeldt 30. desember 2018

Lunken pizza med deigete bunn, lasagne for barn som er hard og like flat som pizza'en - skulle være et alternativ for chicken strips de ikke kunne servere, hamburger for barn som ikke er verdt brødet alene, ketchup-flasken som ble levert ved bordet var så godt som tom så far gikk til disken selv for å hente ny siden servitøren var forsvunnet, tannpirkere var ikke satt ut ved bordene men stod i et lite glass ved betalingsautomaten. Totalt fraværende kundeservice. Når jeg skulle spørre vår servitør om mailadressen til daglig leder snudde hun bare ryggen til og gikk.

Når barna på 3, 7 og 12 år spør hvordan peppes dette var, er det enkelt å forstå at hele familien gikk ut fra dette stedet, svært misfornøyd og UTEN ønske om noen gang å komme tilbake. Det er tross alt ikke så mange ganger i året barna er med ut for å spise på restaurant. Peppes skulle være et høydepunkt ved årets juleferie .....

1  Takk, Kjetil N
Anmeldt 11. november 2018

Familien samle til felles middag på Peppes. Mye godt å velge i for store og små.
Vi bestilte både forretter og pizza. Så ventet vi........leeeeeeeenge! Det gikk nesten en time fra vi bestilte til vi fikk mat. Og da kom likegodt alt på en gang.
To servitører sprang mellom telefon, restaurant, og take-away! Selv kokken måtte stille i kassen! Ingen tvil om at stedet var underbemannet! Kaldt var det i restauranten også. Det meste går visst på sparebluss på Peppes i Bodø! Sånt blir det ikke trivsel av.

Takk, M780
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Vi var et par som besøkte en mandag ettermiddag, hvor restauranten hadde få gjester.
Ble hyggelig mottatt og kunne velge bra. Ord selv. Hyggelig dempet belysning i november. Da så man heller ikke så lett hvor veldig slitt interiøret er!
Vi bestilte burgers, som smakte rimelig bra - da de endelig kom på bordet. Prisene nokså drøye vurdert opp mot value for money. En grei gjennomsnittlig opplevelse - føler ikke behov for å komme igjen på noen måneder

1  Takk, 184eirikf
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Vi ble anbefalt å bestille buffé, så det gjorde vi alle sammen. Pizzaen var kald og vi måtte vente lenge før de fylte på. Utvalget ble dårligere etter hvert. De siste bitene vi spiste var varme og gode Hyggelig betjening!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Tone K

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!