“Kveldsmåltid på jobbreise.”

Kjøkken: Pizza
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 23. juni 2023 via mobile enheter

Dette er den minst imøtekommende mottakelsen jeg noen gang har fått på en restaurant. En sur og mutt ansatt møtte meg uten ett ord eller blikkontakt. Subbet foran meg for å gi meg et bord. Restauranten var nesten tom. Likevel tok det fem minutter å få meny, fem minutter å få bestilt, 25 minutter å få en enkel pizza. Ølet som etterhvert kom var kaldt og friskt. Pizzaen var noe udelikat med altfor tykt lag av ost som gjorde det kvalmende. Ingen oppfølging ved bordet. Skittent ved bordet og andre steder i restauranten. Ei vaskefille og en rengjøringsspray lå på disken. Ikke et eneste ord fra servitøren. Kjente jeg mistet matlysten og ville bare ut.

Dato for besøk: juni 2023
Takk, Tour49008043806

Anmeldt 19. juni 2023 via mobile enheter

Veldig serviceinnstilt ansatte. Kort ventetid på pizza. Fikk anbefalt noe annet enn vi ellers spiser og den var knall digg

Dato for besøk: juni 2023
Takk, anni812018
Anmeldt 14. desember 2022

God mat til en grei pris. Vi spiste pizza og et par forretter mer som tapas. Kan anbefales. Et godt måltid.

Dato for besøk: desember 2022
Takk, ThrondG
Anmeldt 8. august 2022 via mobile enheter

Maten var som seg hør og bør på Peppes og tilsvarende andre peppes restauranter.

Servicen var helt elendig i fra vi møtte i døren til vi betalte.
Tok oss nærmere 1,5 time å få maten og vi måtte til slutt ta den med som take away.
Kaos blant servitørene og de hadde ingen kontroll. Trolig hadde de ikke bestemte områder de var ansvarlig for.

Dato for besøk: august 2022
Takk, royt843
Anmeldt 2. august 2022 via mobile enheter

Upåklagelig service! Nydelig mat! Eneste jeg som tidligere servitør kanskje reagerte LITT på var at servitør var kanskje litt vell pågående på å spørre om vi skulle ha noe å drikke mens vi ventet på tredje person som skulle spise sammen med oss. Dette er bare en liten bagatell :) Har jobbet på Peppes Pizza selv ved 2 andre avdelinger å jeg er meget fornøyd her i Bodø :) takk for et nydelig og hyggelig måltid!

Dato for besøk: august 2022
Takk, karsteinb

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!