“Oppgradert tradisjon”

Løvolds Kafeteria
Vurdert som nr. 12 av 80 Restauranter i Bodø
Kjøkken: Skandinavisk
Anmeldt 20. desember 2018

Vi har besøkt denne spisestaden fleire gonger, både for og etter oppgraderinga i 2018. Fornyinga i interiøret bevarerer særpreget. Men maten og sørvisen er den same rause. Er tradisjonsmat det då går for er Løvold staden i Bodø. Og du vert garantert mett - for resten av dagen.

Takk, Øyvind W

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Stedet er gammelt og historisk slik en cafe skal være. Her får man god mat til en billig penge. Virker til å være en populær plass å spise lunch og middag.

Takk, DanI1622
Anmeldt 27. september 2018

mange mange år siden Jeg fikk forbi kafe tusen ganger.. men aldri inn.. Men overrasket bygg som politi kontor som ble borte og de bygge nye hotell som ligger siden av kafe..Jeg tror jeg husker de var lys på kafe om natta da båten kom til kai fra lofoten.
båten har flyttet annet sted..
26.09.17 Da jeg kom inn første gang, føler som 1980 tall.. Gode å sitte.. Fin bordet.. De har havet utsikten fra kafe.. bestille frokost tallerken.. Greit spise litt frokost.. drikker gode kaffe.. så kommer jeg tilbake samme dag. spiste jeg hvalbiff.. Den er god og mett.. Jeg ønsker spise middag der en gang til før jeg reise sørover..

Takk, Kjersti_B11
Anmeldt 7. august 2018

Innom for et middagsbesøk. Kan alltid huske kjøttkaker med ertestuing her fra jeg var liten gutt. Det smakte akkurat som jeg kan huske. Ny innredning gjorde opplevelsen veldig bra.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 420finnl
Anmeldt 30. april 2018

Stedet for god middag etter jobb. Ordinær kafe med god utsikt over havnen , som kan være nokså aktiv

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Steinar-kr

Reisende som så på Løvolds Kafeteria, så også på

Har du vært i Løvolds Kafeteria? Del dine erfaringer!