“Lang tid, ufine servitører, helt ok mat.”
Anmeldelse av Olivia Ramsalt

Olivia Ramsalt
Vurdert som nr. 27 av 69 Restauranter i Bodø
Prisklasse: kr 45 - kr 449
Anmeldt 10. juli 2023 via mobile enheter

Nydelig lokale, ved kaikanten. Fin resturant!
Men servitører var ufine og korte i tale, vi voksne måtte vente 1 time på mat selvom det ikke var travelt eller full resturant.
Kun 1 barn fikk maten tidlig selvom vi sa at begge barna skulle få samtidig.
Maten var heller ikke noe å skryte av. Bestilte pasta carbonara, den var skilt seg. Baconet var ikke stekt lenge nok. Ingen god opplevelse for hverken stor eller liten.

Dato for besøk: juli 2023
2  Takk, Therese Tønder J
Olivia Restaurants, Owner på Olivia Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2023

Hei Navn,

Hei Therese,
Dette var trist å lese og vi er virkelig lei oss for den dårlige opplevelsen du hadde hos oss. Sånn skal det selvfølgelig ikke være. Vi hadde satt stor pris på om du kunne tatt kontakt med restaurantsjef Martine på martine.davidsen@olivia.no, slik at hun kan komme tilbake til deg.

Tusen takk for tilbakemelding.

Anmeldt 26. juni 2023 via mobile enheter

Prøvde restauranten for første gang. Ble positivt overrasket. Spiste pizza med skinke som smakte veldig godt. Servicen var god. Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: juni 2023
Takk, 719tord

Hei,
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Dette setter vi veldig stor pris på. Takk for besøket og vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 6. juni 2023

Vi hadde nok en hyggelig kveld på Olivia. Mat og drikke var nydelig og service og atmosfære i toppklasse.

Dato for besøk: mai 2023
1  Takk, rcr464
Olivia Restaurants, Owner på Olivia Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2023

Hei,

Så hyggelig å høre at dere hadde ett fint besøk hos oss :-D
Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 29. april 2023 via mobile enheter

Olivia var ok minus.
Vi fikk begge god mat (carbonara & Gnocchi) , og tre glass vin. Ca.900kr
Litt glemsk kelner, ventet lenge på vin før mat, og glemte å gi meg mitt andre glass vin som ble bestilt å komme sammen med maten.
Tom pepperbøsse på bordet.
For høy musikk i lokalet, og skikkelig høy musikk på toalettet. Men maten var god, og fint lokale.

Dato for besøk: april 2023
1  Takk, har-arv

Hei,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en litt konstruktiv feedback til oss.
Vi setter stor pris på det så vi vet hva vi må jobbe med videre for fremtiden.
Vi ønsker dere varmt velkommen tilbake for en bedre opplevelse ved en senere anledning!

Anmeldt 27. september 2023

Dato for besøk: september 2023
    • Atmosfære
Olivia Restaurants, Owner på Olivia Ramsalt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2023

Reisende som så på Olivia Ramsalt, så også på

Har du vært i Olivia Ramsalt? Del dine erfaringer!