Booking.comUSD 125
FindHotelUSD 133
eDreamsUSD 125
Anmeldt 28. juni 2020

Vi ankommer Bodø litt trøtte etter en natt med kjøring og sjekker inn på hotell med en super hyggelig resepsjonist som lar oss sjekke inn tidlig så vi får dusjet etter å ha kjørt hele natten. Må bare skryte å si at alt fra personale til rommet var helt fantastisk. Frokosten var nydelig og vesla fikk pannekaker og vi voksene en helt herlig omelett og nydelig kaffe.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, camillaailinm2018
Anmeldt 18. juni 2020 via mobile enheter

Reiste sammen med ei venninne i juni og hadde et veldig trivelig opphold på Skagen hotel. Opplever de ansatte som svært hyggelige og gjestfrie. De var veldig behjelpelig med å tilrettelegge for tidlig innsjekk, noe vi satt pris på under oppholdet. Frokost var enkel, men god (mtp. Covid 18 réstriksjoner) og det var positivt for oss at den serveres fra klokken 06:30 i ukedager og utrolig hyggelig med kveldsmat inkludert i prisen. Beliggenhet er veldig fin - i hjertet av byen! Et sted med vennlighet og sjarm.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Synneannika
Anmeldt 2. desember 2019

Et lite koselig hotell med fin nærhet til sentrum. Plassen har potensial for å skille seg litt ut fra de dominerende store moderne hotellene. Desverre gir romstandarden nedtrekk med trekklyder i vinduet og lite kreativ innredning. Trangt bad og relativt lite rom.

Romtips: ask for ocean view
Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, stiann611
Anmeldt 22. november 2019 via mobile enheter

Jeg ble tvangsinnlagt på dette hotellet da mitt fly var kansellert. Har tidligere være i Bodø flere ganger og ikke valgt dette hotellet. Kom inn på rommet som var i et annet bygg. Rommet var slik at en oppfriskning nok hadde vært på sin plass. Men det bar rent og alt fungerte godt. Frokosten var sannsynligvis noen av den beste frokosten jeg har fått på hotell i Norge.
Servicen var ypperlig. Her kan jeg bo igjen.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, eivindy334
Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Hotellrommene er bra standar når du tenker på prisen. De som jobber der er kjempe hyggelig og gjør oppholdet til 5 stjernes. Første gang opplevd at vi får inkl. Kveldsmat som var veldig hyggelig. Enkel brød mat, noe varmt, kaker, frukt og vaffel. Kjempe bra. Kommer igjen når jeg er i bødo igjen.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, kenped3