Expedia.comUSD 135
eDreamsUSD 128
Orbitz.comUSD 135
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde et herlig opphold ved hotellet , fire netter i juli 2021. Rommet var perfekt med god seng og et godt bad. Frokosten var også god med «egenkomponert»omelett. I tillegg byr hotellet på kveldsmat og nystekte vafler. Servicen er det som trekker hotellet helt til topps. Både ved resepsjonen og ved frokosten ble vi møtt med topp service og blide ansatte. Dersom vi en annen gang skal til Bodø kommer vi garantert til å booke ved dette hotellet.

Takk, Gunnar B
Anmeldt 7. april 2021

Etter veldig mange timer på reisefot og jeg ankommer hotellet rett over midnatt blir jeg tatt veldig godt i mot. Siden min håndbagasje ikke inneholdt personlige saker fikk man kjøpt både tannbørste og deo. Jeg var så trøtt så jeg spurte ikke om noe mat, men kunne ha fått det. Fikk rent og pent rom med utsikt mot gaten. God seng og det beste med eget skrivebord da jeg måtte jobbe 2.påske dag frem til flyavgang. Fikk akkurat slik frokost jeg hadde ønsket meg. Med egen presskanne osv. Tok frokosten på rommet pga jobb, men snek meg ned for å finne litt mere å spise. Super hyggelig dame som sjekket meg ut fra hotellet. Kommer gjerne tilbake. Kan man si et hotell er hjemmekoselig, ja så er dette hotellet det.

Dato for oppholdet: april 2021
2  Takk, Else_Marie2014
Anmeldt 25. oktober 2020 via mobile enheter

Fint, ryddig og rolig atmosfære. Utrolig greie og hyggelig personale. Eneste er at det er noe lytt mellom veggene på enkelte av rommene. Kommer nok til å oppholde meg på hotellet flere ganger, for her var det fint.

1  Takk, grootnissen
Anmeldt 11. oktober 2020 via mobile enheter

Glem kjedehotellene . Dette er et personlig flott hotell med flotte rom og eksepsjonell
hyggelig service. Ikke nøl . Bo på Skagen neste gang du/dere er i Bodø. Vafler og kveldsmat trekker ikke ned opplevelsen

1  Takk, petterhag
Anmeldt 8. oktober 2020 via mobile enheter

Fantastisk koselig og flott hotel. Veldig hyggelig betjening og nydelig frokost. Nystekte vafler på ettermiddagen for den som ønsker det og deilig kveldsmat. Hit kommer vi tilbake . Absolutt å anbefale.

1  Takk, eliwarnes_