“Nydelig mat”
Anmeldelse av Restaurant Bjørk

Restaurant Bjørk
Vurdert som nr. 5 av 68 Restauranter i Bodø
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Bjørk er et av Bodøs største restauranthus med flere avdelinger, sentralt beliggende i Glasshuset. Vi har en lun og uformell atmosfære, som passer like godt til hverdags som til de litt større anledninger.Vår meny er stor og variert, tilpasset våre lunsj-, middags- og kveldsgjester. Vi kan tilby Tapas, Italiensk pizza stekt i vår vedfyrte ovn, salater, pasta, grillretter fra vår Josper grill og desserter.Hvis du ikke har prøvd, vil vi sterkt anbefale vår signaturrett gjennom flere år: Grillet tørrfisk servert med petit pois purè, posjert egg, baconsmør og aioli poteter.For selskaper over 10 personer, kan vi tilby eget selskapsrom og meny.
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Var her i forbindelse med et besøk i Bodø. Veldig koselig restaurant med god atmosfære. Menyen er ikke stor, men de rettene de har er veldig bra. Jeg spiste tørrfisk, noe jeg aldri har spist før, og det var nydelig. Kommer gjerne tilbake.

Takk, elisabeth p

Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Vi Bestillte tørrfisken til Bjørk, helt utrolig god mat. Bjørk kan virkelig den retten der, beste i byen. Anbefales på det sterkeste!

Takk, 325sisselj
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Valgte burger og pastarett (som var riktig saltet) og dessertplanke. Alt var velsmakende. Det eneste lille vi kunne ønsket oss var 2 iskremkuler istf 4 sorbet. Personalet var oppmerksom men ikke «masete». Vi ønsket oss god pause før desserten fordi vi nøt stedet og stunden, noe som ble etterkommet.

Takk, Froeseth
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Vi er med i Tørrfiskens venner og var på tur til Lofoten. Vi stoppet i Bodø og gikk på Bjørk for der deriverte de tørrfisk. Vi har naturlig nok smakt mange varianter av tørrfisk og denne var blant de beste vi har smakt. Prøv tørrfisk!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Per-Oscar K
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

God service, god mat og frister til gjentakelse. Glutenfri pizza, grillet tørrfisk og kveite var rettene vi valgte. Tørrfisken er det lagt ved bilde av.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 714ginaa

Reisende som så på Restaurant Bjørk, så også på

Har du vært i Restaurant Bjørk? Del dine erfaringer!