“Julebord”
Anmeldelse av Restaurant Bjørk

Restaurant Bjørk
Vurdert som nr. 4 av 80 Restauranter i Bodø
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Beskrivelse: Bjørk er et av Bodøs største restauranthus med flere avdelinger, sentralt beliggende i Glasshuset. Vi har en lun og uformell atmosfære, som passer like godt til hverdags som til de litt større anledninger.Vår meny er stor og variert, tilpasset våre lunsj-, middags- og kveldsgjester. Vi kan tilby Tapas, Italiensk pizza stekt i vår vedfyrte ovn, salater, pasta, grillretter fra vår Josper grill og desserter.Hvis du ikke har prøvd, vil vi sterkt anbefale vår signaturrett gjennom flere år: Grillet tørrfisk servert med petit pois purè, posjert egg, baconsmør og aioli poteter.For selskaper over 10 personer, kan vi tilby eget selskapsrom og meny.
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Spiste deilig grillet tørrfisk. Karamellpuddingen ble litt ødelagt av den sure sorbeten og manglende karamellsaus.

Takk, steinolavr

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Klar sesongbestemt bestilling. Lutefisk av topp kvalitet og variert, godt tilbehør. Imøtekommende og hyggelig betjening.

Takk, DagB45
Anmeldt 21. november 2018

Nydelig mat. Mye bra på menyen. Rask servering. Hyggelig personale. Fint lokale. Ligger flott til i Glasshuset. Anbefales.

Takk, kgst2018
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Var her i forbindelse med et besøk i Bodø. Veldig koselig restaurant med god atmosfære. Menyen er ikke stor, men de rettene de har er veldig bra. Jeg spiste tørrfisk, noe jeg aldri har spist før, og det var nydelig. Kommer gjerne tilbake.

Takk, elisabethp577
Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Vi Bestillte tørrfisken til Bjørk, helt utrolig god mat. Bjørk kan virkelig den retten der, beste i byen. Anbefales på det sterkeste!

Takk, 325sisselj

Reisende som så på Restaurant Bjørk, så også på

Har du vært i Restaurant Bjørk? Del dine erfaringer!