TripAdvisor
Bodø
Publiser
Innboks
Søk

“For mye lyd og for mye stekt”
Anmeldelse av Restaurant Bjørk

Restaurant Bjørk
Vurdert som nr. 5 av 74 Restauranter i Bodø
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservater
Beskrivelse: Bjørk er et av Bodøs største restauranthus med flere avdelinger, sentralt beliggende i Glasshuset. Vi har en lun og uformell atmosfære, som passer like godt til hverdags som til de litt større anledninger.Vår meny er stor og variert, tilpasset våre lunsj-, middags- og kveldsgjester. Vi kan tilby Tapas, Italiensk pizza stekt i vår vedfyrte ovn, salater, pasta, grillretter fra vår Josper grill og desserter.Hvis du ikke har prøvd, vil vi sterkt anbefale vår signaturrett gjennom flere år: Grillet tørrfisk servert med petit pois purè, posjert egg, baconsmør og aioli poteter.For selskaper over 10 personer, kan vi tilby eget selskapsrom og meny.
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Lørdagskveld og full restaurant gir mye lydbestilte kalvefilet medium stekt, men den jeg fikk var faktisk gjennomstekt. Tilbehør og smak var godt. Oksefilet litt mye stekt ,men godkjent. Grillet tørrfisk godkjent. Veldig travelt, men en hyggelig servitør gjorde besøket hyggelig.

Dato for besøk: september 2019
Takk, bs1951

Anmeldt 20. august 2019 via mobile enheter

Dagens måltid på Bjørk var mitt andre på dette stedet, og for en nytelse.
Herlige kamskjell med asparges til forrett og så pasta med choritzo og blåskjell.
Vel fulgt av et glass Scancerre.
Dette var definitivt det beste måltidet mitt nord for Trondheim, noen gang.
Ikke bare herlig mat, men også helt topp service.
Det eneste negative var hastigheten på måltidet, og jeg vil gjerne ha litt lenger til mellom forrett og hovedrett.
Jeg kommer definitivt tilbake.

Takk, safetyguide1
Anmeldt 15. august 2019 via mobile enheter

Ingenting å skryte av. Pastaen var ikke kokt gjennom, sopp sausen var smakløs og sopp de brukte var sjampinjonger.. retten kostet ca 260kr!
Resten av familien var middels fornøyde og spiste heller ikke maten med glede.
Pizza var spiselig.

Takk, 282linaf
Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Var her med en venninne og spiste scampipizza før en konsert - helt nydelig pizza! God service og god vin :)

Dato for besøk: februar 2019
Takk, IdaKristin88
Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Min datter og spiste hver vår pizza på Bjørk. Dette var den beste pizzaen vi har hatt på lang tid.Perfekt stekt med de riktige inngrediensene, sprø samtidig safti og god smak. Dette gjorde kvelden til et høydepunkt. Veldig hyggelig betjening. Den beste pizzaene vi har hatt!

Takk, 590willy_

Reisende som så på Restaurant Bjørk, så også på

Har du vært i Restaurant Bjørk? Del dine erfaringer!