“Hadde forventninger til Bjørk”
Anmeldelse av Restaurant Bjørk

Restaurant Bjørk
Vurdert som nr. 4 av 74 Restauranter i Bodø
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Bjørk er et av Bodøs største restauranthus med flere avdelinger, sentralt beliggende i Glasshuset. Vi har en lun og uformell atmosfære, som passer like godt til hverdags som til de litt større anledninger.Vår meny er stor og variert, tilpasset våre lunsj-, middags- og kveldsgjester. Vi kan tilby Tapas, Italiensk pizza stekt i vår vedfyrte ovn, salater, pasta, grillretter fra vår Josper grill og desserter.Hvis du ikke har prøvd, vil vi sterkt anbefale vår signaturrett gjennom flere år: Grillet tørrfisk servert med petit pois purè, posjert egg, baconsmør og aioli poteter.For selskaper over 10 personer, kan vi tilby eget selskapsrom og meny.
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Hadde forventninger til Bjørk da Bodø by lenger har den fantastiske restauranten NYT lenger.
Besøket på Bjørk ble en nedtur.
Har tidligere vært og spist på Bjørk og var da rimelig fornøyd. Gårdagens besøk var skuffende, sett bort fra kamskjell som forrrett var fortreffelig.
Signaturretten Tørrfisk var som navnet sier; tørr, og var overpriset i forhold til hva jeg fikk servert og forventet.
Bestilte en Irish Coffee som jeg måtte be om å få ny da den jeg fikk servert var kald.
Efter et besøk på toalettet var bordet ryddet og min tilmålte Armagnac var fjernet. Ga beskjed om det og fikk tilbakemelding at det var uerfarne servitører akkurat som om det var mitt problem. Skal nevnes at jeg fikk ny, dog servert i et Whiskyglass.
Opplevde at oppmerksomheten og servicen til gjestene kunne ha vært bedre.
Virket som at der deg var flest personer rundt bordene fikk rask service.
Synd at jeg fikk en dårlig opplevelse på Bjørk. En by av Bodø’s størrelse trenger en
restaurant med service og meny over gatekjøkkennivå.
Tror det går lang tid til jeg besøker Bjørk igjen, hvis jeg overhodet kommer tilbake.
Beklagelig at det ble sånn.
Håper at restauranten hever seg både mat- og servicemessig.
Lykke til.

Takk, Explore49042512848

Anmeldt 11. juli 2020

Ble hyggelig mottatt og fikk bord med en gang selv om det var ganske fullt. Spiste en god lunsj med venner. Alle var fornøyde med den maten vi fikk. Drikken vi bestilte fikk vi med en gang og maten kom straks etter. En koselig formiddagslunsj og alle var fornøyde.

Takk, kagjst
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Hjemmelaget pasta! Beste fiskematen vi har fått på turen. Bra service på tross av fullt lokale. Kan sitte ute om en ønsker. Anbefales.

1  Takk, TineH71
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

God pizza, men servicen falt gjennom. Fikk mat, så bestikk, og til slutt drikke - måtte også gjenta drikkebestillingen selv om det var bestilt og forhåndsbetalt i en app. Spurte etter servietter - fant til slitt noen selv inne i lokalet. Servitør var på vei med noen da vi var nesten ferdige å spise.

Takk, 547jany
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig skuffende kveld. Når vi kom tok det mer en 20 minutter før vi fikk menyen engang, måtte spørre om drikkekart separat som tok nesten 10 minutter ekstra. Fet tok oss gode 15 minutter for å få bestilt, vi spurte 2 gang om vi kunne få bestille men de sa dere må vente. Vi ventet en time på maten. Hvitvinen som ble bestilt var ikke litt kald engang når maten kom. Og når vi bestilte flere glass vin når vi fikk maten. Kom ikke denne før vi hadde spist opp.

Greit nok at ting tar tid. Men når resturantene er langt under halv fult, da forventer jeg mer.

Takk, bj_rnmagnea2018

Reisende som så på Restaurant Bjørk, så også på

Har du vært i Restaurant Bjørk? Del dine erfaringer!