“Fint hus, ingen hjemme...”
Anmeldelse av Restaurant Bjørk

Restaurant Bjørk
Vurdert som nr. 5 av 76 Restauranter i Bodø
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Bjørk er et av Bodøs største restauranthus med flere avdelinger, sentralt beliggende i Glasshuset. Vi har en lun og uformell atmosfære, som passer like godt til hverdags som til de litt større anledninger.Vår meny er stor og variert, tilpasset våre lunsj-, middags- og kveldsgjester. Vi kan tilby Tapas, Italiensk pizza stekt i vår vedfyrte ovn, salater, pasta, grillretter fra vår Josper grill og desserter.Hvis du ikke har prøvd, vil vi sterkt anbefale vår signaturrett gjennom flere år: Grillet tørrfisk servert med petit pois purè, posjert egg, baconsmør og aioli poteter.For selskaper over 10 personer, kan vi tilby eget selskapsrom og meny.
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Uoppmerksomme kelnere, klarte knapt å hilse når vi ankom. Dukket aldri opp betjening ved bordet, men man kunne bestille på nett og oppgi bordnummer (?), maten virket gjenoppvarmet og smakte papir (pasta carbonara). Eneste grunnen til at her er fullbooket hele tiden må være det koselige interiøret og lukten av nykvernet kaffe. Synd at de ikke klarer å levere i samsvar.

1  Takk, 132hegeg

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Helt ok pizza på smak, men svært overpriset i forhold til mengde og kvalitet.

Kalven var god på smak, men kald.

Alt i alt ikke en imponerende opplevelse.

1  Takk, iFers
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Maten var god, dessverre var ikke serveringa like god. Maten kom ikke før 1.15t etter bestilling, og når maten først kom var det ingen beklagelser eller lignende, vi ble heller ignorert.

Takk, Hpk04
Anmeldt 13. juli 2020

Vi hadde på forhånd bestilt bord. Da vi ankom stedet fikk vi opplyst at de var utsolgt for pizza, dette var kl 2030 mandag kveld. Noe uvanlig at en restaurant som legger opp til italiensk pizza/ meny går tom for pizzabunner?! Dette var meget skuffende, spesielt for barna. Menyen man kunne velge fra var da pasta, noen kjøttretter og sjømat. Vi fant opplevelsen her skuffende og lite tilfredsstillende. Vi valgt å gå til en annen restaurant for å spise denne kvelden.

Takk, bentes905
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Hadde forventninger til Bjørk da Bodø by lenger har den fantastiske restauranten NYT lenger.
Besøket på Bjørk ble en nedtur.
Har tidligere vært og spist på Bjørk og var da rimelig fornøyd. Gårdagens besøk var skuffende, sett bort fra kamskjell som forrrett var fortreffelig.
Signaturretten Tørrfisk var som navnet sier; tørr, og var overpriset i forhold til hva jeg fikk servert og forventet.
Bestilte en Irish Coffee som jeg måtte be om å få ny da den jeg fikk servert var kald.
Efter et besøk på toalettet var bordet ryddet og min tilmålte Armagnac var fjernet. Ga beskjed om det og fikk tilbakemelding at det var uerfarne servitører akkurat som om det var mitt problem. Skal nevnes at jeg fikk ny, dog servert i et Whiskyglass.
Opplevde at oppmerksomheten og servicen til gjestene kunne ha vært bedre.
Virket som at der deg var flest personer rundt bordene fikk rask service.
Synd at jeg fikk en dårlig opplevelse på Bjørk. En by av Bodø’s størrelse trenger en
restaurant med service og meny over gatekjøkkennivå.
Tror det går lang tid til jeg besøker Bjørk igjen, hvis jeg overhodet kommer tilbake.
Beklagelig at det ble sånn.
Håper at restauranten hever seg både mat- og servicemessig.
Lykke til.

Takk, Explore49042512848

Reisende som så på Restaurant Bjørk, så også på

Har du vært i Restaurant Bjørk? Del dine erfaringer!