“Nydelig mat”
Anmeldelse av Restaurant Bjørk

Restaurant Bjørk
Vurdert som nr. 5 av 76 Restauranter i Bodø
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Beskrivelse: Bjørk er et av Bodøs største restauranthus med flere avdelinger, sentralt beliggende i Glasshuset. Vi har en lun og uformell atmosfære, som passer like godt til hverdags som til de litt større anledninger.Vår meny er stor og variert, tilpasset våre lunsj-, middags- og kveldsgjester. Vi kan tilby Tapas, Italiensk pizza stekt i vår vedfyrte ovn, salater, pasta, grillretter fra vår Josper grill og desserter.Hvis du ikke har prøvd, vil vi sterkt anbefale vår signaturrett gjennom flere år: Grillet tørrfisk servert med petit pois purè, posjert egg, baconsmør og aioli poteter.For selskaper over 10 personer, kan vi tilby eget selskapsrom og meny.
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Har vært der ved flere anledninger da de er rågode på pizza, men denne gangen ville vi dele Kokkens anbefaling. Maten var helt fantastisk! I underkant av 600kr er ikke dyrt med tanke på all den fantastiske maten vi fikk. Pizzaen falt ikke helt i smak hos meg, og kjøttet jeg fikk som siste rett var helt uspiselig seigt og forble nærmest urørt. Sa fra til kelneren og fikk kaffe på huset til desserten. En god matopplevelse til tross for et par humper i veien. Bjørk er for meg den beste restauranten i Bodø, både for partner- og venninnekvelder.

Takk, IdaKristin88

Anmeldt 31. juli 2020

Vi var her på en av de siste dagene våre i Bodø og ble svært positivt overrasket. Vi bestilte tapas til forrett og pasta og pizza til hovedrett. Vi var innom bryggerikaia og gatsby burger og bar de andre dagene ettersom de hadde fått gode anmeldelser, men ble svært skuffet over maten der. Maten vi fikk hos Bjørk var på et helt annet nivå. Dersom du skal til Bodø er det verdt å ta et besøk hit. Du får god mat, og de har også et spennende utvalg av diverse drinker. Vi fikk også maten vår raskt.

Takk, Anne N
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Vi var tre vennepar som skulle spise sammen, og valget falt på Bjørk. Det viste seg å være et meget bra valg. Lokalet er lyst og hyggelig, og vi fikk et fint og romslig bord. Service var rask, oppmerksom og hyggelig gjennom hele besøket vårt. Maten var fint anrettet og alle retter vi spiste, smakte nydelig - både kamskjell til forrett, blåskjell, kalv og breiflabb til hovedrett samt en rett med diverse småretter.

1  Takk, Glumma
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og fint sted, veldig hyggelige servitører. Veldig enkel bestilling digitalt. Anbefaler å besøke.

Takk, idanylund
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Besøket startet bra, maten var god og kelneren raskt for å ta i mot bestilling. Deretter gikk alt i stå. Begge kelnere forlot (sannsynligvis?) lokalet den neste timen og ingen, hverken vi, eller nye gjester, hadde mulighet til å bestille. Breiflabben var bra! Blåskjellene helt middels. Servicen ble aldri bedre. Vi fikk ikke bestilt, og mye av det vi bestilte kom aldri.
Siste besøk dessverre

Takk, teaag

Reisende som så på Restaurant Bjørk, så også på

Har du vært i Restaurant Bjørk? Del dine erfaringer!