“Slapt levert”
Anmeldelse av Restaurant Bjørk

Restaurant Bjørk
Vurdert som nr. 4 av 79 Restauranter i Bodø
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Bjørk er et av Bodøs største restauranthus med flere avdelinger, sentralt beliggende i Glasshuset. Vi har en lun og uformell atmosfære, som passer like godt til hverdags som til de litt større anledninger.Vår meny er stor og variert, tilpasset våre lunsj-, middags- og kveldsgjester. Vi kan tilby Tapas, Italiensk pizza stekt i vår vedfyrte ovn, salater, pasta, grillretter fra vår Josper grill og desserter.Hvis du ikke har prøvd, vil vi sterkt anbefale vår signaturrett gjennom flere år: Grillet tørrfisk servert med petit pois purè, posjert egg, baconsmør og aioli poteter.For selskaper over 10 personer, kan vi tilby eget selskapsrom og meny.
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Ikke så veldig imponert over pizzaen. Halvstekt biff
Kjøtt på toppen er ikke det som forventes jf prisen. Lokalisering med uteområde trekker opp, men maten må bli bedre.

Takk, EivindN7

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig god pizza med en av de beste pizzabunnene jeg har smakt. Hyggelig og rask betjening. Rimelig priset. Kan så absolutt anbefale stedet for en lunsj

Takk, andershr-hr
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Flott mat, gode smakar, skikkeleg laga frå brunnen, bl.a. pastaen. Rett temperert vin!
Knallgod variant av sitronterte, betre enn den franske originalen!

Takk, Sveinung K
Anmeldt 11. juli 2021

Ettersom alle andre restauranter i sentrum var fullbooket, ble det bordreservasjon på Bjørk. Lokalet var koselig, og servitørene var hyggelige.
Dog svært stive priser, selv for forretter.

Vi (2 stk) bestilte Cæsar-salat og Pepperoni pizza som hovedrett, og satt igjen svært skuffet.

Salaten var vassen, brun i kantene, og badet i dressing. Baconen var svært fettete, og det eneste spiselige ble kyllingen.

Pizzaen var like skuffende, brent bunn på kantene , men som nærmest falt sammen av fukt pga for mye olje fra osten (usikker på ostetype, men kan umulig ha vært mozzarella som det sto på menyen), og «biffkjøtt» som vi begge satte spørsmålstegn til. Pizzaen skulle inneholde biff, men hadde kjøtt som må ha svært svinestrimler, eller vass kylling.

Ikke det vi forventet av et slik besøk. Heldigvis fikk vi salaten tatt av regninga - men det rettferdiggjør dessverre ikke helheten.

Kommer nok ikke tilbake.

Takk, pennydlc
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat og servicen er på topp. Hyggelig betjening som yter god service.
Vi hadde stekte kamskjell og grillet tørrfisk. Nydelig.

3  Takk, Laader

Reisende som så på Restaurant Bjørk, så også på

Har du vært i Restaurant Bjørk? Del dine erfaringer!