“God pizza, men husk å bestille bord.”
Anmeldelse av Restaurant Bjørk

Restaurant Bjørk
Vurdert som nr. 4 av 79 Restauranter i Bodø
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Bjørk er et av Bodøs største restauranthus med flere avdelinger, sentralt beliggende i Glasshuset. Vi har en lun og uformell atmosfære, som passer like godt til hverdags som til de litt større anledninger.Vår meny er stor og variert, tilpasset våre lunsj-, middags- og kveldsgjester. Vi kan tilby Tapas, Italiensk pizza stekt i vår vedfyrte ovn, salater, pasta, grillretter fra vår Josper grill og desserter.Hvis du ikke har prøvd, vil vi sterkt anbefale vår signaturrett gjennom flere år: Grillet tørrfisk servert med petit pois purè, posjert egg, baconsmør og aioli poteter.For selskaper over 10 personer, kan vi tilby eget selskapsrom og meny.
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Første dag i Bodø drar vi hit for lunsj. Servitørene ser litt stressa ut. Vi får et bord og setter oss ned. Bestiller pizza og øl. Mens vi venter kommer det mye folk for å sette seg, men de som ikke har bestillt bord må dessverre snu. Vi var vel heldige som kom akkurat da. Så husk å bestille bord, selv til lunsj . Dette var riktignok i fellesferien.

Ok, pizzaen var god den og nordlandspilsen også.

1  Takk, Oslo33

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

De beste blåskjellene jeg har spist på lenge. De som spiste Steinbitt var også fornøyde. Anbefaler å. Bestille bord Hyggelig sted.

Takk, Sightsee17720135346
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Ikke så veldig imponert over pizzaen. Halvstekt biff
Kjøtt på toppen er ikke det som forventes jf prisen. Lokalisering med uteområde trekker opp, men maten må bli bedre.

Takk, EivindN7
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig god pizza med en av de beste pizzabunnene jeg har smakt. Hyggelig og rask betjening. Rimelig priset. Kan så absolutt anbefale stedet for en lunsj

Takk, andershr-hr
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Flott mat, gode smakar, skikkeleg laga frå brunnen, bl.a. pastaen. Rett temperert vin!
Knallgod variant av sitronterte, betre enn den franske originalen!

Takk, Sveinung K

Reisende som så på Restaurant Bjørk, så også på

Har du vært i Restaurant Bjørk? Del dine erfaringer!