“Overraskende bra!”
Anmeldelse av Restaurant Bjørk

Restaurant Bjørk
Vurdert som nr. 4 av 79 Restauranter i Bodø
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Bjørk er et av Bodøs største restauranthus med flere avdelinger, sentralt beliggende i Glasshuset. Vi har en lun og uformell atmosfære, som passer like godt til hverdags som til de litt større anledninger.Vår meny er stor og variert, tilpasset våre lunsj-, middags- og kveldsgjester. Vi kan tilby Tapas, Italiensk pizza stekt i vår vedfyrte ovn, salater, pasta, grillretter fra vår Josper grill og desserter.Hvis du ikke har prøvd, vil vi sterkt anbefale vår signaturrett gjennom flere år: Grillet tørrfisk servert med petit pois purè, posjert egg, baconsmør og aioli poteter.For selskaper over 10 personer, kan vi tilby eget selskapsrom og meny.
Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Varm og oppmerksom mottagelse, også årvåkenhet gjennom måltidet. Signaturrett grillet tørrfisk helt nydelig. God atmosfære.

Dato for besøk: september 2021
Takk, torbj_rnh761

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Koselig og sentrumsnær restaurant med veldig god italiensk pizza og ordentlig surdeig bunn, god service og hyggelig betjening.

Takk, Brynjulv K
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Vi var 6 stykker og fikk et rundt bord (anbefales) inne i restauranten.
Alle synes maten var helt grei.
Hyggelig betjening.
Bjørk har også uteservering med enklere standard.

Takk, arvidi2014
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Nydelig og smakfull mat. Spiste spicy pastarett. Rask og hyggelig betjening. I sentrum. Fint innredet. Mulig også for uteservering.

Takk, MortenA534
Anmeldt 11. august 2021

Maten var god, merket at betjeningen var sur mugne, og lite service innstilte. Tok lang tid å få meny og bestilt. Valgte allikevel å gå gang nr 2, på grunn av mat og meny. Ba om å få bord ute, det var ledig plass, men fikk bare ett mugget svar at den kun var ledig inne. Prøvde å avklare om det snart ble ledig ute? Men lite imøtekommende personale. Synd siden maten og stedet er bra. Forventer du god service og imøtekommende personalet, så er ikke dette stedet å gå, finnes hyggeligere steder der servicen og maten er utmerket i Bodø, som er en fantastisk fin by.

1  Takk, 373arildh

Reisende som så på Restaurant Bjørk, så også på

Har du vært i Restaurant Bjørk? Del dine erfaringer!