Ulike måter å oppleve Bodø Domkirke på
Anmeldt 23. januar 2018 via mobile enheter

Et fantastiskt bygg midt i Bodø sentrum.
Åpent for pensjonister som tar en tur i byen på dagtid for kort refleksjon eller stille stund på dagtid.
Et flott bygg for turister å oppleve.
Vakkert konsert sted.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, TusenhjemmetKultur
Anmeldt 23. desember 2017 via mobile enheter

Konsertbesøk i domkirken i Bodø - denne gang nattjazz - med Tore Johansen (trompet, i spissen for det hele) med utmerket band og domkor (Gro Bergrabb). Fullt hus nær to timers konsert.
Variert og veldig bra før-julsjazz.
Domkirken er veldig flott og godt egnet for musikk. Harde trebenker med rette rygger tar på når det går over 90 minutter. (Hadde ikke pute). Perfekt for å roe ned før jul, få julestemning og lave skuldre, med veldig flott konsert også i år.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, 184eirikf
Anmeldt 6. desember 2017

Fint sted ellers . Interiøret er fint. Ta med pute som ligger like ved inngangen. Vakkert glassmaleri som tjener som altertavle

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, Anne T
Anmeldt 9. september 2017 via mobile enheter

Var innom på en tur til Bodø. Tilfeldigvis skulle det være bryllup. Så hvorfor ikke. Fruen og jeg overvar halve vielsen og det var kjekt. Gud er kjærlighet

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, st_lee2015
Anmeldt 19. juni 2017

Vi giftet oss i Bodø domkirke 15.18.15 fordi denne kirken er så utrolig vakker, også sovner vi til den. Vi hadde kommunikasjon med prest og organist i god tid. Begge var veldig enige i hvordan vi skulle gjøre det. Organisten hjalp oss finne en solist som kunne synge under vielsen, noe som var helt nydelig. En rørende vakker opplevelse. Nydelig utsmykket, stilfullt og enkelt, er som oftest åpent for alle til å komme og nyte noen stille stunder i en utrolig fin basilika.

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, Lolaa85