Anmeldt 9. juni 2020

Ved vårt opphold her var det MYE som ikke stod til forventningene.
- Vi hadde booket en hytte med familiekøye. Pga korona var det ikke tillatt med eget sengetøy, så dette måtte vi betale for. Men sengetøyet vi fikk tildelt var standard og derfor passet ikke lakenet til sengen. Endte opp med å bruke begge laken som var utdelt (selv om det egentlig var tre senger) og måtte overlappe dem.
- Misvisende vaskeanvisninger ved utvask, da informasjon på nettsidene ikke samsvare med informasjonen i blekka som lå i hytta. Gikk derfor til resepsjonen og da viste det seg at ingen av dem stemte.
- Ytterdøren til hytta var skjev, så den fikk vi aldri lukket skikkelig. Både øverst langs dørkarmen og nede i hjørnet var det store gliper på ca 1 cm, dette gjorde så hytta holdt dårlig på varmen og det var en skikkelig sur ettermiddag vi ankom campingen.
- Varmtvannstanken holdt ikke til mer enn 4-5 minutter i dusjen, da var den tom. Med tanke på at dette er en familiehytte, med sengeplass til 3 pers, bør den jo holde til mer enn en halv dusj for en person.
- På soverommet var vinduet dekket med frostet film, mens på badet var det rullegardin. Dette er vel vanligvis noe som er omvendt, så man kan få det helt mørkt på soverom (spesielt på sommertid) og hindre innsyn på bad.

Til slutt kan jeg også nevne at i bookingbekreftelsen og all kontakt med campingen før vi ankom ble det referert til et annet hyttenr enn det vi fikk utdelt. Da jeg var innom resepsjonen for å spørre om utvask, ble det også brukt hyttenr fra bookingbekreftelsen. Den hytta sto ledig og vi fikk aldri opplyst om hvorfor bestillingen ble endret.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, RaMsamsa
Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Vi parkerte bobil i ca ett døgn. Campingplassen ligger rett ved Saltstraumen, og det var fint å gå tur i området. Campingplassen hadde flotte sanitæranlegg, beste så langt på ferieturen. Det trådløse nettet tilfredsstilte kravene til tenåringene som er med. Vi fikk meget god service, og opplevde de i resepsjonen som meget hjelpsomme, serviceinnstilte og hyggelige. Vi anbefaler gjerne dette stedet, og drar gjerne hit igjen!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 582stines
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Samlebånd-camping og trangt om plassene. Dårlig service. Kommer ikke tilbake hit. Campingen på andre siden av elven virker mye triveligere. Ingen salg av dagligvarer. Skittent på sanitærrommmene. Saltstraumen var fin og se og gode fiskemuligheter.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 524runes
Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

Vi ankom hytten vi har leid på ettm.Vi skjekket inn og fikk nøkkel.Vi istalerte oss og bar inn ting.Etter å ha sett oss om i hytten åpner vi oppvaskmaskin der står det skitten tall og bestikk. Vi skulle også lage oss mat retter etter vi var ankommet.Kunne ikke finne steke panne på hytten.Jeg gikk i resepsjon for å fortelle om oppvaskmaskin og steke panne. Hun bare så at hun skulle skjekke hvem som hadde jobbet på dagen og ja ikke minst jeg kunne kjøpe en stekepanne til flere hundre kroner.Dette var uaktuelt så da ble det stekt biff i kaserolle ,blir liksom ikke det samme.Ved neste besøk så blir nok ikke denne plassen valgt.Så mitt helhetsinntrykk får ikke full skår

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, kentm176
Anmeldt 14. juni 2019

Her er en kjempebra camping med mange muligheter for den som vil fiske i Saltstraumen. Her har de alt så som : sløyerom - frysere- båtutleie
Hytter både med og uten dusj og toalett og grillhytte . Mange telt og caravanplasser

Dato for oppholdet: juni 2019
  • Reisetype: Reiste med venner